ΣΦΟΔΡΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ «ΕΓΚΑΛΕΙ» ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ύπουλη διείσδυση με τη δημιουργία Παιδαγωγικού Τμήματoς στο ΑΠΘ όπου οι Τούρκοι θα εκπαιδεύουν τους δασκάλους για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. Την ίδια ώρα το υπ. Παιδείας βάζει στα δημόσια νηπιαγωγεία της περιοχής την τουρκική γλώσσα με πιλοτικό πρόγραμμα!
Το γεγονός έχει εξοργίσει τον Πρόεδρο του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητο βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο, ο οποίος αντέδρασε, καταθέτοντας σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.
Ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής επικαλείται αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας το «ΘΕΜΑ» σύμφωνα με το οποίο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ιδρύει, με τις ευλογίες του υπουργείου Παιδείας, έδρες καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, καθώς και Μουσουλμανικής Θρησκείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του, σε συνεργασία με τουρκικά πανεπιστήμια! Έδρες τις οποίες θα καταλάβουν καθηγητές ερχόμενοι απευθείας από συνεργαζόμενα με το ΑΠΘ τουρκικά πανεπιστήμια και δεν θα ελέγχονται καν από το ελληνικό κράτος!
Ας σημειωθεί ότι η απόφαση για την ίδρυση Τομέα Μουσουλμανικών Σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τον περασμένο Δεκέμβριο. Είχε προηγηθεί αίτημα από Συλλόγους Εκπαιδευτικών Μειονοτικών Σχολείων της Ξάνθης και του Εβρου που ζητούσαν «την άμεση ανάπτυξη και στελέχωση του Τομέα Μειονοτικής Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και τη δημιουργία εδρών καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας καθώς και Θρησκευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας», ενώ καθοριστική ήταν και η παρέμβαση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.
Ο Νίκος Νικολόπουλος στην ερώτησή του εξειδικεύει τους προβληματισμούς του, τονίζοντας ότι διαμορφώνεται, δυστυχώς, μια επικίνδυνη ατραπός: Τούρκοι καθηγητές, χωρίς κανέναν έλεγχο, θα διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τις σπουδές και το συνολικό «εκπαιδευτικό, πολιτιστικό και ιδιαίτερο θρησκευτικό φορτίο» που θα αποκτούν οι φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος, δηλαδή οι αυριανοί εκπαιδευτικοί της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη. Διαμορφώνεται δηλαδή μια κατάσταση όπου τα παιδιά της μειονότητας θα μορφώνονται κατά μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τις οδηγίες της Αγκυρας, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό!
Οι έκδηλες ανησυχίες του ανεξάρτητου βουλευτή συμπυκνώνονται σε 7 σχετικά ερωτήματα και καλεί τον Υπουργό να δώσει σαφείς απαντήσεις και κυρίως ν’ αποτρέψει αυτή την επικίνδυνη εξέλιξη.