Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Το Τμήμα Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ για τον Παναγιώτη Τέτση

Το Τμήμα Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ για τον Παναγιώτη Τέτση

Ο Παναγιώτης Τέτσης γεφύρωσε λαμπρά το χάσμα μεταξύ της ιστορικής  γενιάς του ‘30 και των καλλιτεχνών της ώριμης ελληνικής πρωτοπορίας του ΄60 και ΄70. Με βλέμμα που εκκινεί από τα ρεύματα του μετα-ιμπρεσιονισμού, ο Τέτσης μπόρεσε να θητεύσει σε μια εικόνα που συμπύκνωνε έλλογα, την αντιφατική και περίπλοκη ελληνική πραγματικότητα. Ως δάσκαλος στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών συνέβαλε στην χειραφέτηση των μαθητών του από βιαστικά ή αναφομοίωτα καλλιτεχνικά πρότυπα.        Στη ζωγραφική του, τόσο με τις ελαιογραφίες όσο με τις ακουαρέλες, υπήρξε ευθύβολος, μορφικά  συνεπής και ακατάπαυστα  δημιουργικός.             Ήταν επίμονος στη ζωγραφική του και την διδακτική. Άρα τολμηρός. Μπόρεσε να αποκλίνει από τις στιγμιαίες μόδες για να συναντήσει τη βαθύτερη σημασία συνηθισμένων  πραγμάτων: Τοπία των νησιών  (ιδίως της Σίφνου και της Ύδρας), συνηθισμένα, καθημερινά  αντικείμενα, λαϊκές αγορές- ένα σύνολο από οικείες και βαθιές κατακτήσεις της καθημερινότητας, που μετασχηματίζονταν σε  πυκνή ζωγραφική.