Hellenic Cypriot Press Agency

Ο πρόεδρος Τραμπ δηλώνει ότι έχει μιλήσει με τον Κινέζο ομόλογό του Σι από τότε που ανέλαβε καθήκοντα * Νετανιάχου: Αν η Χαμάς δεν απελευθερώσει ομήρους το Σαββάτο, θα ξεκινήσουν νέες στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Γάζα * Τα drones είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου για αμάχους στον πόλεμο της Ουκρανίας, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη * Ο Αιγύπτιος πρόεδρος επαναλαμβάνει πως αντιτίθεται στον εκτοπισμό των Παλαιστινίων από τη Γάζα * Κρεμλίνο: Σημαντικό μέρος της Ουκρανίας θα ήθελε να είναι ρωσικό και "αυτό ταιριάζει" με τις δηλώσεις Τραμπ * Ο πρωθυπουργός του Καναδά Τζάστιν Τριντό υπόσχεται "σθεναρή" απάντηση στους δασμούς των ΗΠΑ * Εμανουέλ Μακρόν: «Θέλουμε μία AI της εμπιστοσύνης, μία AI που δημιουργεί ενότητα στην διεθνή κοινότητα» * Τα ευρωπαϊκά κράτη μέλη του ΝΑΤΟ και ο Καναδάς χορήγησαν το 2024 πάνω από τη μισή συνολική βοήθεια της Συμμαχίας για την Ουκρανία * Δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας για το Κυπριακό * Ο Τραμπ υπέγραψε το διάταγμα για επιβολή δασμών 25% σε χάλυβα και αλουμίνιο

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

Ν. Καραθανασόπουλος: Η αυριανή απεργία ξαναφέρνει το σύνθημα «Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας»



Παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης να συγκαλύψει τις βασικές αιτίες και τους υπεύθυνους μιλώντας απλά για "ανθρώπινο λάθος", αλλά και τις άγονες αντιπαραθέσεις της κυβέρνησης με τα άλλα κόμματα, για να συσκοτίσουν τις αιτίες, στην Εξεταστική Επιτροπή, που είχε ζητήσει το ΚΚΕ,

έγινε συζήτηση και αναδείχθηκαν σημαντικά στοιχεία», επισήμανε ο Νίκος Καραθανασόπουλος, μέλος της ΚΕ και βουλευτής του ΚΚΕ, μιλώντας στον τ/σ «Open» το πρωί της Τρίτης 27 Φεβρουαρίου 2024 σχετικά με το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως σημείωσε, «στη συζήτηση που έγινε, βγήκαν συγκεκριμένα στοιχεία, όπως ότι δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφάλειας, όταν έγινε το δυστύχημα. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με την έλλειψη προσωπικού, σχεδόν το 1/3 του οργανογράμματος, που σημαίνει ελλιπής εκπαίδευση, λειψή εμπειρία και εντατικοποίηση της δουλειάς, διαμορφώνουν μία εκρηκτική κατάσταση που μπορεί πιο εύκολα να οδηγήσει σε ανθρώπινο λάθος».

Επίσης, υπογράμμισε πως «η διάσπαση του ΟΣΕ από ενιαία εταιρεία σε ανταγωνιστικές εταιρείες που δεν λειτουργούσαν συμπληρωματικά, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η πολιτική της ΕΕ που ενδιαφέρεται για ένα διευρωπαϊκό δίκτυο με υψηλή χωρητικότητα και μεγάλες ταχύτητες αλλά χωρίς ασφάλεια, καθώς και οι συμβάσεις που υπογράφονταν και ήταν κομμένες και ραμμένες στον ανταγωνισμό των επιχειρηματικών ομίλων είναι παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτό το πολύνεκρο έγκλημα».