Σ. Φάμελλος: «Υπήρχε και υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και αλλοίωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» * Ν. Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ πλέον βάζει την ατζέντα και η κυβέρνηση ακολουθεί απολογούμενη * Αναφορά της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Αννίτας Δημητρίου στην Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση ασκεί επικοινωνία, αντί να λύσει τα επίμονα προβλήματα της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας * Ελλ. Λύση: Προσφυγή στις αρμόδιες αρχές για τις δημοσκοπήσεις "αγνώστου ταυτότητας" * Κυβερνητικές πηγές: Το ΠΑΣΟΚ αντί να επιτίθεται στην κυβέρνηση ας απολογηθεί στην κοινωνία για τη στάση του για τα απογευματινά χειρουργεία * Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών - Έμφαση στο κόστος της ενέργειας * Συναντήσεις για το μεταναστευτικό του Ν. Παναγιωτόπουλου με τους υπουργούς Εσωτερικών Τουρκίας και Αρμενίας * Τάκης Θεοδωρικάκος: Με το OpenBusiness απλοποιούμε τις διαδικασίες και ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα * Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο * Ν. Χαρδαλιάς: «Εκατό χρόνια μετά, η Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα είναι ένας σύγχρονος Δήμος με τη δική του ξεχωριστή, ζωντανή ιστορία» * Π. Μαρινάκης: Πάνω από 600 θα είναι οι κωδικοί προϊόντων που θα μειωθεί η τιμή τους * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης προήδρευσε σήμερα συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023

Στ. Παραστατίδης: Ζητούμενο για μία μεγάλη μεταρρύθμιση στην παιδεία δεν μπορεί να είναι το "προσπέρασμα" των συνταγματικών προβλέψεων


 

Ο Στέφανος Παραστατίδης, βουλευτής Κιλκίς και υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Παιδείας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σε δήλωσή του, με αφορμή το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, υπό τον τίτλο «Ενισχύεται πράγματι το δημόσιο πανεπιστήμιο;

Ναι ή όχι;» ασκεί κριτική στην κυβέρνηση της ΝΔ για «λανθασμένες και ανεφάρμοστες» αλλαγές στην προηγούμενη τετραετία οι οποίες, όπως σημειώνει δεν συνιστούν «μεγάλη μεταρρύθμιση στον πολύπαθο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».
Ο κ. Παραστατίδης αναφέρει ότι «σε οποιαδήποτε σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία, μία μεγάλη μεταρρύθμιση στον τομέα της παιδείας απαιτεί εξαντλητικό διάλογο, που θα περιλαμβάνει τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου, το σύνολο των stake-holders της παιδείας (εκπαιδευτικό προσωπικό, γονείς, φοιτητές, μαθητές κ.τ.λ.) και την κοινωνία (δημόσιος διάλογος, διαβούλευση).