Σ. Φάμελλος: «Υπήρχε και υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και αλλοίωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» * Ν. Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ πλέον βάζει την ατζέντα και η κυβέρνηση ακολουθεί απολογούμενη * Αναφορά της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Αννίτας Δημητρίου στην Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση ασκεί επικοινωνία, αντί να λύσει τα επίμονα προβλήματα της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας * Ελλ. Λύση: Προσφυγή στις αρμόδιες αρχές για τις δημοσκοπήσεις "αγνώστου ταυτότητας" * Κυβερνητικές πηγές: Το ΠΑΣΟΚ αντί να επιτίθεται στην κυβέρνηση ας απολογηθεί στην κοινωνία για τη στάση του για τα απογευματινά χειρουργεία * Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών - Έμφαση στο κόστος της ενέργειας * Συναντήσεις για το μεταναστευτικό του Ν. Παναγιωτόπουλου με τους υπουργούς Εσωτερικών Τουρκίας και Αρμενίας * Τάκης Θεοδωρικάκος: Με το OpenBusiness απλοποιούμε τις διαδικασίες και ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα * Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο * Ν. Χαρδαλιάς: «Εκατό χρόνια μετά, η Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα είναι ένας σύγχρονος Δήμος με τη δική του ξεχωριστή, ζωντανή ιστορία» * Π. Μαρινάκης: Πάνω από 600 θα είναι οι κωδικοί προϊόντων που θα μειωθεί η τιμή τους * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης προήδρευσε σήμερα συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

Κ. Πιερρακάκης:Ψηφιοποίηση και απλούστευση διαδικασιών στην εκπαίδευση

 

Κ. Πιερρακάκης:Ψηφιοποίηση και απλούστευση διαδικασιών στην εκπαίδευση

H ψηφιοποίηση διαδικασιών στην εκπαίδευση ήταν μεταξύ των θεμάτων στα οποία εστίασαν οι Ευρωπαίοι υπουργοί στο Συμβούλιο Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού στις Βρυξέλλες, όπως σημείωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σε δήλωσή του στο περιθώριο των εργασιών.

Ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ανέφερε συγκεκριμένα ότι με τους ομολόγους του επικεντρώθηκαν μεταξύ άλλων «στην ψηφιοποίηση διαδικασιών, στην απλούστευση διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους καθηγητές, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες, στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα, με στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικιακή κατηγορία, για κάθε ηλικιακό γκρουπ και στην ενσωμάτωση συνολικότερα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία».

Ειδικότερα, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε:

«Συμμετείχα σήμερα στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπου με τους ομολόγους μου είχαμε την ευκαιρία να καταπιαστούμε με σειρά θεμάτων, αλλά κυρίως εστιάζοντας σε δύο. Στην προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, τη μηχανική, τις τέχνες, τα μαθηματικά, αλλά επίσης και στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων. Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η εικόνα στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά την προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, φαίνεται να είναι καλύτερη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρόλα αυτά, είναι πάρα πολύ σημαντικό να μπορέσουμε να λύσουμε κάθε τύπου χάσμα ανάμεσα στα φύλα και σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε πάρα πολύ σημαντικά στο να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερα ταλέντα, γυναικεία ταλέντα στο χώρο των θετικών επιστημών και τον χώρο των μηχανικών, στον χώρο της πληροφορικής, αναπτύσσοντας σειρά πρωτοβουλιών και σειρά συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων. Φυσικά συζητήσαμε ότι πρέπει να γίνουν ακόμη περισσότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και εστιάσαμε στις συγκεκριμένες δράσεις στις οποίες θα αναλάβουμε. Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, κυρίως εστιάσαμε σε τρία πράγματα: στην ψηφιοποίηση διαδικασιών, στην απλούστευση διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους καθηγητές, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες, στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα, με στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικιακή κατηγορία, για κάθε ηλικιακό γκρουπ και στην ενσωμάτωση συνολικότερα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάτι το οποίο έγινε ακόμη πιο αναγκαίο μετά τα χρόνια του COVID19, αλλά που σίγουρα με κάθε νέα τεχνολογία θα αναπτύσσει τις δικές της προκλήσεις ως προς το πώς τις εντάσσεις βέλτιστα στην εκπαίδευση. Για όλα αυτά η συνεργασία παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ακριβώς γι' αυτό είμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε απόψεις, καλές πρακτικές, για να μάθουμε, για να επικοινωνήσουμε».