Hellenic Cypriot Press Agency

Στους 1.311 οι νεκροί από την έκρηξη βίας κατά αμάχων αλαουιτών στη Συρία * Το Ισραήλ θα σταματήσει να παρέχει ηλεκτρικό στη Γάζα * Η Ουάσιγκτον καλεί τις συριακές αρχές να καταδιώξουν τους "αυτουργούς των σφαγών" * Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε σήμερα με επιβολή νέων τραπεζικών κυρώσεων, άλλων κυρώσεων και δασμών στη Ρωσία έως ότου επιτευχθεί μια κατάπαυση του πυρός και μια ειρηνευτική συμφωνία με την Ουκρανία. * Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν κατηγόρησε τον ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν πως είναι «ιμπεριαλιστής» εμφορούμενος από «αναθεωρητισμό», προσάπτοντάς του πως έκανε «αντιστροφή της ιστορίας» συγκρίνοντάς τον με τον Ναπολέοντα *Η ΕΕ δεν είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει τις στρατιωτικές προσπάθειες της Ουκρανίας εφόσον η αμερικανική οικονομική βοήθεια δεν είναι πλέον εγγυημένη, υποστήριξε σήμερα ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν * Σφοδρές μάχες στη βορειοδυτική Συρία ανάμεσα σε μέλη των δυνάμεων ασφαλείας της de facto κυβέρνησης και μαχητών «πιστών» στον ανατραπέντα πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ άφησαν πίσω πάνω από 70 νεκρούς * «Όλοι θέλουμε μια δίκαιη και διαρκή ειρήνη μέσω της ισχύος κι αυτό είναι προς το συμφέρον και του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ», είπε αργά το βράδυ αναφερόμενη στον πόλεμο στην Ουκρανία η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης δέχθηκε σήμερα το απόγευμα στο Προεδρικό Μέγαρο τον Υφυπουργό για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Stephen Doughty.

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

Κ. Πιερρακάκης:Ψηφιοποίηση και απλούστευση διαδικασιών στην εκπαίδευση

 


Κ. Πιερρακάκης:Ψηφιοποίηση και απλούστευση διαδικασιών στην εκπαίδευση

H ψηφιοποίηση διαδικασιών στην εκπαίδευση ήταν μεταξύ των θεμάτων στα οποία εστίασαν οι Ευρωπαίοι υπουργοί στο Συμβούλιο Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού στις Βρυξέλλες, όπως σημείωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σε δήλωσή του στο περιθώριο των εργασιών.

Ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ανέφερε συγκεκριμένα ότι με τους ομολόγους του επικεντρώθηκαν μεταξύ άλλων «στην ψηφιοποίηση διαδικασιών, στην απλούστευση διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους καθηγητές, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες, στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα, με στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικιακή κατηγορία, για κάθε ηλικιακό γκρουπ και στην ενσωμάτωση συνολικότερα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία».

Ειδικότερα, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε:

«Συμμετείχα σήμερα στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπου με τους ομολόγους μου είχαμε την ευκαιρία να καταπιαστούμε με σειρά θεμάτων, αλλά κυρίως εστιάζοντας σε δύο. Στην προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, τη μηχανική, τις τέχνες, τα μαθηματικά, αλλά επίσης και στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων. Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η εικόνα στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά την προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, φαίνεται να είναι καλύτερη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρόλα αυτά, είναι πάρα πολύ σημαντικό να μπορέσουμε να λύσουμε κάθε τύπου χάσμα ανάμεσα στα φύλα και σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε πάρα πολύ σημαντικά στο να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερα ταλέντα, γυναικεία ταλέντα στο χώρο των θετικών επιστημών και τον χώρο των μηχανικών, στον χώρο της πληροφορικής, αναπτύσσοντας σειρά πρωτοβουλιών και σειρά συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων. Φυσικά συζητήσαμε ότι πρέπει να γίνουν ακόμη περισσότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και εστιάσαμε στις συγκεκριμένες δράσεις στις οποίες θα αναλάβουμε. Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, κυρίως εστιάσαμε σε τρία πράγματα: στην ψηφιοποίηση διαδικασιών, στην απλούστευση διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους καθηγητές, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες, στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα, με στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικιακή κατηγορία, για κάθε ηλικιακό γκρουπ και στην ενσωμάτωση συνολικότερα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάτι το οποίο έγινε ακόμη πιο αναγκαίο μετά τα χρόνια του COVID19, αλλά που σίγουρα με κάθε νέα τεχνολογία θα αναπτύσσει τις δικές της προκλήσεις ως προς το πώς τις εντάσσεις βέλτιστα στην εκπαίδευση. Για όλα αυτά η συνεργασία παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ακριβώς γι' αυτό είμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε απόψεις, καλές πρακτικές, για να μάθουμε, για να επικοινωνήσουμε».