ΤΑΙΠΕΔ
– Κυβέρνηση, συνεχίζουν να εξαπατούν
τη Βουλή και τον ελληνικό λαό. Όχι στην
πώληση του Ο.Λ.Θ. – Το λιμάνι της
Θεσσαλονίκης να παραμείνει δημόσιο,
στην υπηρεσία της κοινωνίας
Η
κυβέρνηση, συνεχίζει το καταστροφικό
της έργο, εκποιώντας δημόσια περιουσία,
λίγο πριν ο λαός δρομολογήσει την
ανατροπή της. Χθες, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ,
έδωσε στη δημοσιότητα, την πρόσκληση
ενδιαφέροντος για την πώληση της
πλειοψηφίας των μετοχών του Οργανισμού
Λιμένος Θεσσαλονίκης, δείχνοντας και
στην πράξη, τις αντιδημοκρατικές
πρακτικές και λειτουργίες που ακολουθεί
προκειμένου να ξεπουλήσει δημόσια
περιουσία, προς όφελος των ξένων πιστωτών.
Οι
κυβερνώντες, όχι μόνο δεν έλαβαν υπόψη
την καθολική αντίδραση των εργαζομένων,
της αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών
φορέων της πόλης, αλλά αγνόησαν ακόμη
και τις αντιρρήσεις, που εκφράστηκαν
από την πλειοψηφία των Βουλευτών στην
Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, που
έγινε η σχετική παρουσίαση από το ΤΑΙΠΕΔ.
Τι
και αν οι ιδιωτικοποιήσεις λιμενικών
αρχών απέτυχαν παταγωδώς, στη Βρετανία
της Θάτσερ όπου επιχειρήθηκαν και σήμερα
το 96% των ευρωπαϊκών λιμανιών είναι
δημόσια;
Τι
και αν η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε,
ότι απαιτείται περαιτέρω ενημέρωση των
αρμόδιων φορέων και των πολιτικών
κομμάτων, τέσσερις μόλις μέρες πριν τη
χθεσινή εσπευσμένη ανακοίνωση της
πρόσκλησης ενδιαφέροντος;
Προκειμένου
να εξυπηρετήσουν το στόχο τους, που
είναι να ξεπουλήσουν γρήγορα οτιδήποτε
ανήκει στη δημόσια σφαίρα, αδιαφορούν,
αν η ήδη μειωμένη αξιοπιστία τους, φτάνει
στο ναδίρ. Οι δήθεν διαφωνίες των
κυβερνητικών συνεταίρων, κανένα δεν
πείθουν. Σαμαράς και Βενιζέλος, είναι
εξίσου υπεύθυνοι.
Η
πώληση του λιμανιού, θα έχει αρνητικές
επιπτώσεις στην οικονομία της Θεσσαλονίκης
και της Βορείου Ελλάδας συνολικά, στις
θέσεις απασχόλησης και στις συνθήκες
εργασίας, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
που συνδέονται με το λιμάνι και θα
βρεθούν αντιμέτωπες με το φάσμα του
αποκλεισμού από τις δραστηριότητές
του, στους πολίτες που θα αποξενωθούν
από τη λειτουργία του, στο περιβάλλον.
Ο
ΣΥΡΙΖΑ, είναι αλληλέγγυος στους αγώνες
που αναπτύσσονται και θα αναπτυχθούν,
ενάντια σε οποιασδήποτε μορφής
ιδιωτικοποίηση, προκειμένου το λιμάνι,
μέσα από ένα δημόσιο σχεδιασμό, να
αποτελέσει βασικό μοχλό για την παραγωγική
ανασυγκρότηση της Βορείου Ελλάδας και
γενικότερα της χώρας.
Τμήμα
Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ
15/04/2014