Το ΤΑΪΠΕΔ
επιχειρεί να προβεί άμεσα στην πώληση
του 67% των μετοχών του Ο. Λ. Π επιλέγοντας
ένα μοντέλο ιδιωτικοποίησης που είναι
σε αντίθεση με το δημόσιο συμφέρον και
επισφαλές για το μέλλον των εργαζομένων
καθώς και των μικρών και μεσαίων
επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται
γύρω από το λιμάνι.
Όλες οι
καλές πρακτικές Λιμενικής Πολιτικής
και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για λιμάνια
με τα χαρακτηριστικά του ΟΛΠ και του
ΟΛΘ (λιμάνι – πόλη, εξυπηρέτηση ακτοπλοΐας,
τουρισμού, εμπορίου), συνηγορούν σε
λιμάνια δημόσιου χαρακτήρα.
Η ΔΗΜΑΡ
έχει τοποθετηθεί επανειλημμένα για την
αναγκαιότητα αξιοποίησης των τεράστιων
δυνατοτήτων που έχουν τα λιμάνια της
χώρας, επιλέγοντας παραχωρήσεις
λειτουργιών των λιμανιών και όχι της
πώλησης πλειοψηφικού πακέτου μετοχών.
Προκαλούνται
επίσης ερωτηματικά για τον χρόνο που
επιλέγεται η πώληση των μετοχών, δεδομένου
ότι είναι υπό έκδοση σχετική Οδηγία
της Ε.Ε., που επικεντρώνεται στην αποφυγή
μονοπωλιακών μορφών εκμετάλλευσης στον
τομέα των ναυτιλιακών μεταφορών και
των λιμενικών διευκολύνσεων.
24
/ 02
/ 14