Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Νίκος Νικολόπουλος: Η AEGEAN «αιχμάλωτη» και λαγός της Lufthansa;

Νίκος Νικολόπουλος: Η AEGEAN «αιχμάλωτη» και λαγός της Lufthansa;



ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Η αεροπορική εταιρεία AEGEAN «κατάπιε» την Ολυμπιακή για να λειτουργήσει ως «λαγός» της Γερμανικής Lufthansa;
Είναι ένα καλό ερώτημα το ανωτέρω και ήδη το έχει θέσει στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλο.
Ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής κατέθεσε ερώτηση και ΑΚΕ προς τον Υπουργό, υπενθυμίζοντας τον τρόπο που «αφανίσθηκε» η Ολυμπιακή για χάρη της AEGEAN κι ενώ πίσω από την «κουρτίνα» βρίσκεται η Lufthansa.
Σημειώνει δηκτικά στην ερώτησή του ο ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας:
«Υποτίθεται ότι και στη χώρα μας λειτουργεί Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία έμεινε ικανοποιημένη από την τότε θεατρική παράσταση γιατί φάνηκε ότι η υπό τον  Χανιώτη Κρητικό κ. Κυριτσάκη Επιτροπή Ανταγωνισμού προστάτευσε την δημόσια περιουσία της Ολυμπιακής και μάλιστα από τις μονοπωλιακές διαθέσεις του. Ο ιδιώτης που έγινε το «νέο αφεντικό» είναι ο γνωστός Κρητικός επιχειρηματίας Θόδωρος Βασιλάκης, που συνδέεται στενά με την οικογένεια Μητσοτάκη.
Τους θεατρικούς διθυράμβους περί της (πραγματικής) ανάγκης του ανταγωνισμού διαδέχθηκε η σιωπή όταν μετά λίγα χρόνια καταγγέλθηκε και εντός και εκτός Ελλάδας ,ο τρόπος με τον οποίο μεθοδεύτηκε το ουσιαστικό ξεπούλημα -χάρισμα της Ολυμπιακής κρατικής περιουσίας. Αληθεύει ότι σήμερα στην Ελλάδα, οι αεροπορικές συγκοινωνίες έχουν μεταβληθεί σε μονοπώλιο ιδιωτικών συμφερόντων με όσα αυτό συνεπάγεται;
Οι καταγγελίες που έχουν γίνει είναι σοβαρές, αλλά έμειναν αναπάντητες. π.χ. το   γνωστό και  έγκυρο περιοδικού HOT DOC του  Κώστα Βαξεβάνη αναφέρθηκε εν εκτάσει με τα μελανότερα χρώματα σε αυτή την υπόθεση που από τον τρόπο εκκίνησης ως τον τρόπο κατάληξης συγκροτεί την έννοια του σκανδάλου με τις χειρότερες υποψίες για εκείνους που συνήργησαν ώστε μια υπόθεση ανταγωνιστική να καταλήξει σε μονοπωλιακό καρτέλ».
Ο Νίκος Νικολόπουλος απεύθυνε συνολικά εφτά ερωτήσεις στον κ. Σπίρτζη και ζητάει αντίστοιχες σαφείς απαντήσεις για να γνωρίζει ο Ελληνικός λαός τα επιχειρηματικά deal σε βάρος της δικής του τσέπης. Οι ερωτήσεις έχουν ως εξής:
«Αφού τότε υπήρχαν πανηγυρισμοί λειτουργίας του ανταγωνισμού με την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον επιχειρηματικό όμιλο Βγενόπουλου, με βάση ποιά νέα στοιχεία αποδέχθηκε το κράτος την δημιουργία του σημερινού καθεστώτος;
Τι λέει περί αυτού του καρτέλ η Επιτροπή Ανταγωνισμού;
Υπήρξε απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ή σχετικό πόρισμα όποιας άλλης κρατικής αρχής, το οποίο να διαβεβαιώνει ότι δεν λειτουργεί μονοπωλιακό καρτέλ στην περίπτωση της AEGEAN;
Σήμερα η εν λόγω εταιρεία ποια περιουσιακά στοιχεία της κρατικής Ολυμπιακής απέκτησε με ποιά διαδικασία και έναντι ποίων τιμημάτων αναλυτικά;
Ποιες επιδοτήσεις χορηγεί το κράτος στον Όμιλο αυτό, είτε για την AEGEAN, είτε για τα δρομολόγια νησιών και με βάση ποιά διαγωνιστική διαδικασία;
Ποιος ελέγχει αν η εταιρεία στα πλαίσια του μονοπωλίου δημιουργεί black list  ανεπιθύμητων και κάνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;
Ποιες είναι οι απαιτήσεις του κράτους έναντι της Ολυμπιακής και ποιές οι απαιτήσεις ξένων αρχών;

- Να κατατεθούν αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού που αναφέρεται στο τυχόν μονοπώλιο των αεροπορικών συγκοινωνιών.
- Να κατατεθούν στη Βουλή τυχόν να αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και όποιας άλλης κρατικής αρχής για την υπόθεση της μεταβίβασης της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Αεροπλοΐας και της περιουσίας της ,όπου έχει μεταβιβαστεί.
- Να κατατεθούν στη Βουλή έγγραφα απαιτήσεων του ελληνικού Κράτους ή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ολυμπιακή, όπως π.χ. για επιχορηγήσεις κλπ.»