Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, υποψήφιος βουλευτής A’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης

Ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, υποψήφιος βουλευτής A’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης
έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σήμερα το πρωί, εντελώς απροειδοποίητα, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία έχει οριστεί από το Μάρτιο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, προχώρησε σε σύγκλιση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης στην Εγνατία Οδό Α.Ε, με την οποία όρισε δύο επιπλέον μέλη στο Διοικητικό της Συμβούλιο.
Αξιοπερίεργο βέβαια είναι το γεγονός ότι το ένα από τα δύο αυτά μέλη είχε προταθεί προ δύο μηνών περίπου ξανά από το ΤΑΙΠΕΔ και είχε απορριφθεί τότε.
Ακόμη πιο αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι στο ενδιάμεσο – στις 20 Ιουλίου μεσολάβησε η τακτική Γενική Συνέλευση με την οποία επικυρώθηκε η λειτουργία της εταιρίας με Διοικητικό Συμβούλιο πέντε ατόμων (τα μέλη του οποίου είχαν οριστεί από το 2012) χωρίς να τεθεί ζήτημα προσθήκης μελών.
Τι άλλαξε από τότε έως σήμερα, με εξαίρεση ίσως το γεγονός ότι προκηρύχθηκαν έκτακτες εκλογές και ότι πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να έχει χάσει τα πρωτεία στην εκλογική προτίμηση;
Για ποιο λόγο απαιτείται αυτή η άμεση αλλαγή, όταν μάλιστα η Εγνατία Οδός Α.Ε. δεν είναι στην πρώτη γραμμή των αποκρατικοποιήσεων;
Τι παραπάνω έχουν να προσφέρουν αυτά τα δύο μέλη στις ελάχιστες ημέρες πριν από τις εκλογές που δεν μπορεί να γίνει αμέσως μετά από αυτές (εκτός ίσως από την αλλαγή ισορροπιών στο ΔΣ χάριν κάποιου “άνωθεν” σχεδιασμού);
Παίζει κάποιον ρόλο σε όλη αυτή την ιστορία το γεγονός ότι στελέχη της Εγνατίας έχουν κατ’ επανάληψη δηλώσει ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει ουσιαστικά (ίσως και σκοπίμως) απαξιώσει την τρέχουσα αξία της εταιρίας πριν από την παραχώρηση, με τις παραλείψεις και την τεχνική του ανεπάρκεια;
Είναι ενημερωμένη η Υπηρεσιακή Κυβέρνηση και οι Υπουργοί της για τις κινήσεις αυτές που γίνονται εν μέσω προεκλογικής περιόδου και μόνο απορίες και υποψίες μπορούν να προκαλέσουν;».