Ανακοίνωση Λ. Αυγενάκη αναφορικά με τα όσα είπε
χθες, ο Αν/της Υπουργός Υποδομών κ. Χ. Σπίρτζης
ότι «δε θα γίνει Σουφλιάς», απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση, στην
Ολομέλεια της Βουλής:
Βίντεο από την επίκαιρη ερώτηση: http://youtu.be/rKGpX9N-Iis
«Ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος
Σπίρτζης, όταν εχθές κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης για τον οδικό
άξονα Ηρακλείου - Μεσαράς και για το αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης», τον καλέσαμε
να δείξει αποφασιστικότητα όπως θα έδειχνε ο τ. Υπουργός Περιβάλλοντος Χωροταξίας
και Δημοσίων Έργων κ. Γ. Σουφλιάς, επανέλαβε πολλές φορές ότι «εγώ Σουφλιάς δεν
θα γίνω».
Του θυμίζουμε λοιπόν ότι επί
Υπουργίας κ. Γ. Σουφλιά, μεταξύ πολλών άλλων:
-Ξεκίνησαν οι πέντε μεγάλοι
αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι φέρουν τη δική του σφραγίδα και η Ν.Δ. είναι
περήφανη γι’ αυτό. Είναι οι ίδιοι πέντε αυτοκινητόδρομοι που επί κ. Σπίρτζη
οδηγούνται σε κατάρρευση λόγω των Κυβερνητικών αστοχιών, λαθών και παραλείψεων.
-Κατασκευάζονταν 1200 χλμ νέων,
σύγχρονων και ασφαλών αυτοκινητοδρόμων, εκεί που όλοι προέβλεπαν ότι μετά την
Ολυμπιάδα του 2004 θα σταματούσαν τα πάντα.
-Βελτιώθηκε ο τρόπος επιλογής των
αναδόχων κατά τη διεθνή πρακτική για να περιοριστούν φαινόμενα «κομπιναδόρικης»
υπερτιμολόγησης.
-Βελτιώθηκε κατά πολύ η επίβλεψη των
έργων σε σχέση με την ανύπαρκτη επίβλεψη του παρελθόντος, αποφεύγοντας
καταφανείς κακοτεχνίες στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.
-Ξεκίνησε η συστηματική χρήση των
Συμπράξεων Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα.
-Προωθήθηκε η επέκταση του Αθηναϊκού
Μετρό.
-Ξεκίνησε το σημαντικότατο έργο του
Κτηματολογίου και προχώρησαν αρκετές επεκτάσεις σχεδίων πόλεων.
Επί Υπουργίας κ. Σουφλιά χτίσαμε
σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές με λογικά κόστη.
Ο νεόκοπος, σημερινός Υπουργός του
ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χ. Σπίρτζης, θα ήθελε πολύ να μοιάσει στον κ. Σουφλιά, αλλά δυστυχώς
δε διαθέτει ούτε το όραμα, ούτε την πολιτική βούληση!