Απάντηση
Βουλευτή ΑΚΕΛ- Αριστερά-Ν.Δ Γιώργου Κ. Γεωργίου στον αναπληρωτή κυβερνητικό
εκπρόσωπο κ. Βίκτωρα Παπαδόπουλο
Ο
κ. Βίκτωρας Παπαδόπουλος φαίνεται ότι συνεχίζει να ζει σε ρυθμούς
…ψευδαισθήσεων, κι όμως δεν είναι χαμηλονοήμων μαθητής για να μην
αντιλαμβάνεται την ουσία ενός κειμένου ή μιας θέσης. Εκτός κι αν σπεκουλάρει,
μια πρακτική που ως συνήθως υιοθετεί, σ’ ένα μονίμως άχαρο ρόλο, όταν πρόκειται
να τα βάλει με το ΑΚΕΛ και να δικαιολογήσει τις κυβερνητικές ανεπάρκειες. Χτες
και σήμερα έγιναν δύο δηλώσεις εκ μέρους του ΑΚΕΛ για το νέο σύστημα διορισμών
των εκπαιδευτικών (ΝΣΔΕ), μια από μένα και η άλλη από τον υπεύθυνο του Γραφείου
Παιδείας του ΑΚΕΛ κ. Χρίστο Χριστοφίδη. Και οι δύο επικεντρώνονταν ΑΚΡΙΒΩΣ στα
ίδια σημεία:
1.
Στη
μεγάλη καθυστέρηση υποβολής εκ μέρους της κυβέρνησης οριστικής πρότασης για το
ΝΣΔΕ και στις αλλεπάλληλες μεταλλάξεις της ( Πρόταση Κενεβέζου, «παράνομοι οι
δύο κατάλογοι», ακυρωμένη δέσμευση Αναστασιάδη για κατοχύρωση του 30μηνου…,
πρόταση Καδή)
2.
Στην
ύποπτη βιασύνη του Υπουργού να ψηφιστεί άρον άρον το ΝΣΔΕ ενώ εγκρίθηκε μόλις
σήμερα από το Υπουργικό Συμβούλιο και η Βουλή κλείνει σε 2 βδομάδες. Πότε θα
γίνει συζήτηση επί των προνοιών του νομοσχεδίου;
3.
Στους
εκβιασμούς του Υπουργού Παιδείας: Είτε ψηφίζετε το ΝΣΔΕ είτε δεν έχει
μονιμοποιήσεις… Λες και αυτές είναι κτήμα του.
4.
Στην
καθολική και δίκαιη απαίτηση για διασφάλιση όσων συμβασιούχων, εκτάκτων και
αναπληρωτών που υπηρετούν για χρόνια τη δημόσια
εκπαίδευση.
5.
Στις
ψεύτικες ελπίδες που προσφέρονται στους νέους πτυχιούχους, αφού είναι γνωστό ότι
αν ισχύει αυτό που λέει ο Υπουργός (διασφάλιση των συμβασιούχων), τότε, ελλείψει
θέσεων διορισμού την επόμενη δεκαετία, δουλεύει ‘’χοντρά’’ τους άνεργους
επιστήμονες. Απλώς τους φορτώνει με τα μάταια έξοδα ενός μεταπτυχιακού και των
εξετάσεων.
Ο
κ. Βίκτωρας Παπαδόπουλος, αδυνατώντας(;) να κάνει συνανάγνωση των δύο δηλώσεων,
ανακάλυψε νέα στοιχεία και ανάκρουση πρύμνας εκ μέρους του
ΑΚΕΛ.
Κύριε
Βίκτωρα Παπαδόπουλε, σου παραθέτω την κατάληξη της χτεσινής μου δήλωσης: «Η
Κυβέρνηση οφείλει, επιτέλους, μακριά από επικοινωνιακά τεχνάσματα να
αντιμετωπίσει με εντιμότητα όλους τους εκπαιδευτικούς και να μιλήσει με
ειλικρίνεια στους νέους πτυχιούχους. Εκτός, κι αν στόχος είναι η υιοθέτηση των
επιταγών της τρόϊκα και η καλλιέργεια ψεύτικων ελπίδων στους νέους
εκπαιδευτικούς».
Αλήθεια,
πόσο δύσκολο είναι να γίνει αντιληπτή αυτή η δήλωση;