Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΚΑΣ ΙΑΤΡΙΔΗ



ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΚΑΣ ΙΑΤΡΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΘ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ


«Το ξεπούλημα το αποκαλούν αξιοποίηση. Η Θεσσαλονίκη και ο Πειραιάς δεν ανήκουν σε κανένα ΤΑΙΠΕΔ και καμία ΡΑΛ»


«Η Κυβέρνηση συνεχίζει απτόητη το σχεδιασμό ξεπουλήματος των λιμανιών της χώρας μας. Μετά τον Πειραιά, στο στόχαστρο των ξεπουληματιών μπαίνει και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Είναι τόσο απροκάλυπτοι στην προσπάθειά τους να δείξουν ότι ενδιαφέρονται, δήθεν, για το δημόσιο συμφέρον, που ίδρυσαν τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων δυο φορές, για να είναι σίγουροι. Πριν έναν χρόνο με το νόμο 4150 και τώρα, ξανά, με το πολυνομοσχέδιο, προχωρώντας σε τροποποιήσεις που ευνοούν τους επίδοξους αγοραστές.

Θέλουν να ξεπουλήσουν, σε τιμή εξευτελιστική, κερδοφόρους οργανισμούς με τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και υιοθετούν ένα μοντέλο ιδιωτικοποίησης που δεν εφαρμόζεται σχεδόν πουθενά στην Ευρώπη.

Θα πω για μια ακόμη φορά ότι τα λιμάνια δεν τους ανήκουν και οι προστάτες τους δεν θα είναι εδώ για πάντα».