Hellenic Cypriot Press Agency

Ο πρόεδρος Τραμπ δηλώνει ότι έχει μιλήσει με τον Κινέζο ομόλογό του Σι από τότε που ανέλαβε καθήκοντα * Νετανιάχου: Αν η Χαμάς δεν απελευθερώσει ομήρους το Σαββάτο, θα ξεκινήσουν νέες στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Γάζα * Τα drones είναι η πιο συχνή αιτία θανάτου για αμάχους στον πόλεμο της Ουκρανίας, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη * Ο Αιγύπτιος πρόεδρος επαναλαμβάνει πως αντιτίθεται στον εκτοπισμό των Παλαιστινίων από τη Γάζα * Κρεμλίνο: Σημαντικό μέρος της Ουκρανίας θα ήθελε να είναι ρωσικό και "αυτό ταιριάζει" με τις δηλώσεις Τραμπ * Ο πρωθυπουργός του Καναδά Τζάστιν Τριντό υπόσχεται "σθεναρή" απάντηση στους δασμούς των ΗΠΑ * Εμανουέλ Μακρόν: «Θέλουμε μία AI της εμπιστοσύνης, μία AI που δημιουργεί ενότητα στην διεθνή κοινότητα» * Τα ευρωπαϊκά κράτη μέλη του ΝΑΤΟ και ο Καναδάς χορήγησαν το 2024 πάνω από τη μισή συνολική βοήθεια της Συμμαχίας για την Ουκρανία * Δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας για το Κυπριακό * Ο Τραμπ υπέγραψε το διάταγμα για επιβολή δασμών 25% σε χάλυβα και αλουμίνιο

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ για την Τράπεζα Θεμάτων Εξετάσεων

H πρόσφατη πρόσκληση-ανάθεση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της συγκρότησης της Επιτροπής για την Τράπεζα Θεμάτων (ΤΘ) που θα χρησιμοποιηθεί στις επικείμενες εξετάσεις, έχει δημιουργήσει ανησυχία στον εκπαιδευτικό κόσμο και ποικίλα ερωτηματικά στους ειδικούς.

Οι αντιδράσεις αυτές είναι απολύτως δικαιολογημένες καθώς ο χρόνος που δίδεται – μετά βίας τρεις μήνες- για τη συγκρότηση και τη λειτουργία της ΤΘ δεν είναι επαρκής. Επιπλέον στη σχετική πρόσκληση δεν διατυπώνονται σαφείς προδιαγραφές για την οργάνωση αυτού του ειδικού ηλεκτρονικού αποθετηρίου θεμάτων, γεγονός που καθιστά τις ίδιες τις εξετάσεις επισφαλείς. Τέλος το Υπουργείο δεν φαίνεται να έχει επίγνωση του γενικού πλαισίου μέσα στο οποίο λειτουργούν οι Τράπεζες Θεμάτων, καθώς από την πρόσκληση λείπει ένα βασικό τους συστατικό: η συγκέντρωση και ανάλυση των βαθμολογιών μετά το πέρας των εξετάσεων.
 Το Υπουργείο έχει κατ’ επανάληψη και διαχρονικά αλλοιώσει και ευτελίσει καλές πρακτικές, όπως η αξιολόγηση, το “ψηφιακό σχολείο”, ανανέωση των προγραμμάτων σπουδών, επιμόρφωση κ.ά. , σπαταλώντας παράλληλα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Για να μην συμβεί το ίδιο και με την ΤΘ ο Τομέας Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ ζητά να προβλεφτεί πιλοτική εφαρμογή αυτής της μεθόδου για τουλάχιστον ένα χρόνο.

5/ 03 / 14