Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

Ν. Παππάς: «Εγκατάλειψη, σιωπή και ιδιωτικοποίηση όσα προβλέπετε για τον σιδηρόδρομο» - Παρέμβαση στη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων


Ν. Παππάς: «Εγκατάλειψη, σιωπή και ιδιωτικοποίηση όσα προβλέπετε για τον σιδηρόδρομο» - Παρέμβαση στη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων

 Ν. Παππάς: «Εγκατάλειψη, σιωπή και ιδιωτικοποίηση όσα προβλέπετε για τον σιδηρόδρομο»
 
Παρέμβαση του Νίκου Παππά, κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3 Νότιου Τομέα Αθηνών, στη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων

«Η Ελλάδα έζησε πρόσφατα τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της και  ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε μισή κουβέντα για τον σιδηρόδρομο. Ούτε απολογισμό έκανε ούτε συγγνώμη είπε, ούτε σε αναγνώριση όσων δεν πάνε καλά προχώρησε», ανέφερε ο Νίκος Παππάς, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, σε παρέμβασή του κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Απευθυνόμενος στον Χρήστο Σταϊκούρα, υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, που είχε μόλις ολοκληρώσει  την τοποθέτησή του, σημείωσε: «κ. Σταϊκούρα είστε συνεχιστής του κ. Καραμανλή; Ο κ. Καραμανλής εγκατέλειψε τον σιδηρόδρομο γιατί ήθελε να παραχωρήσει σε ιδιώτες τη συντήρηση του δικτύου του». Για να συμπληρώσει αμέσως μετά: «Γιατί υπάρχει αυτή η εκκωφαντική σιωπή για τον σιδηρόδρομο; Μήπως υπάρχει σχέδιο να κλείσει ως μέσο μεταφοράς και να ασχολείται μόνο  με τις εμπορευματικές μεταφορές;».

Σχολιάζοντας την αναφορά Μητσοτάκη στην επαναφορά της ΕΥΔΑΠ υπό δημόσιο έλεγχο, ο Ν. Παππάς επεσήμανε ότι «επαίρεται ενώ έρχεται να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ μετά από 1,5 χρόνο. Λέτε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ενέταξε την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο, αλλά εμείς δεν πουλήσαμε ούτε μία μετοχή της. Η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν αυτή που είχε δεσμευτεί να πουλήσει το 61% της ΕΥΔΑΠ και πάνω από το 50% της ΕΥΑΘ». Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία υπενθύμισε ότι, λίγους μήνες πριν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε ρύθμιση όχι για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ αλλά για την παράκαμψή της.

Στο τέλος της παρέμβασής του τόνισε: «Υπάρχει μια λεπτή κόκκινη γραμμή που ενώνει αυτά τα δύο ζητήματα. Είναι η ιδέα ότι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί η συντήρηση στις μεγάλες υποδομές. Μια ιδέα καταστροφική. Η πρακτική σας έχει οδηγήσει σε μεγάλο κίνδυνο και την ύδρευση της πρωτεύουσας, καθώς όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, αν η συντήρηση δεν προχωρήσει από την ίδια την Εταιρεία, κινδυνεύει να μείνει χωρίς νερό το 40% του λεκανοπεδίου μετά από ενδεχόμενη βλάβη».