Σ. Φάμελλος: «Υπήρχε και υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και αλλοίωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» * Ν. Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ πλέον βάζει την ατζέντα και η κυβέρνηση ακολουθεί απολογούμενη * Αναφορά της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Αννίτας Δημητρίου στην Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση ασκεί επικοινωνία, αντί να λύσει τα επίμονα προβλήματα της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας * Ελλ. Λύση: Προσφυγή στις αρμόδιες αρχές για τις δημοσκοπήσεις "αγνώστου ταυτότητας" * Κυβερνητικές πηγές: Το ΠΑΣΟΚ αντί να επιτίθεται στην κυβέρνηση ας απολογηθεί στην κοινωνία για τη στάση του για τα απογευματινά χειρουργεία * Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών - Έμφαση στο κόστος της ενέργειας * Συναντήσεις για το μεταναστευτικό του Ν. Παναγιωτόπουλου με τους υπουργούς Εσωτερικών Τουρκίας και Αρμενίας * Τάκης Θεοδωρικάκος: Με το OpenBusiness απλοποιούμε τις διαδικασίες και ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα * Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο * Ν. Χαρδαλιάς: «Εκατό χρόνια μετά, η Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα είναι ένας σύγχρονος Δήμος με τη δική του ξεχωριστή, ζωντανή ιστορία» * Π. Μαρινάκης: Πάνω από 600 θα είναι οι κωδικοί προϊόντων που θα μειωθεί η τιμή τους * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης προήδρευσε σήμερα συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

ΚΙΝΑΛ: Χωρίς σχέδιο τα δημόσια μέσα μεταφοράς και οι συγκοινωνίες

 


ΚΙΝΑΛ: Χωρίς σχέδιο τα δημόσια μέσα μεταφοράς και οι συγκοινωνίες

Με κοινή τους δήλωση ο αρμόδιος βουλευτής του ΚΙΝΑΛ για τις Υποδομές και Μεταφορές, Χρήστος Γκόγκας, και ο αντίστοιχος τομεάρχης του κόμματος, Κώστας Κόκκορης, καλούν τη κυβέρνηση να δώσει εξηγήσεις για το ότι «μεγάλοι οδικοί άξονες βγήκαν εκτός λειτουργίας δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος, ενώ για τα τοπικά δίκτυα ούτε λόγος», «στο σιδηροδρομικό δίκτυο σημειώθηκε ατύχημα και ακινητοποίηση αμαξοστοιχιών» ενώ «ο πολύωρος αποκλεισμός οχημάτων και οδηγών στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ και στα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ξεπέρασε κάθε όριο».

Ειδικότερα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς οι κ.κ. Γκόκας και Κόκκορης αναφέρουν ότι δεν είχαν σχέδιο και δεν ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες των πολιτών.

Προσέθεσαν ότι η κυβέρνηση άργησε να αντιδράσει και πώς «παρέμεινε εξαφανισμένη μέχρι να οργανωθεί η επικοινωνιακή εκτόνωση με τις αποζημιώσεις των 2.000 ευρώ για τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό και τα 1.000 ευρώ στα τρένα». «Κανένα όμως ποσό δεν μπορεί να σβήσει τις ευθύνες τους. Πρέπει να αναζητηθούν και να αποδοθούν όπως προβλέπεται για τη συνολική ζημιά που προκλήθηκε για τους πολίτες και τη χώρα», σημείωσαν και ευχαρίστησαν τους εργαζόμενους στα μέσα μεταφοράς, τα δίκτυα ΔΕΔΔΗΕ, τους διασώστες του ΕΚΑΒ, τους χειριστές και οδηγούς μηχανημάτων για την πολύωρη και επίπονη προσπάθειά τους να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.