Hellenic Cypriot Press Agency

Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Κίεβο είναι μέρος της διαδικασίας και μόνο η Ουκρανία έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για το μέλλον της * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Αναγκαίο να υπάρξει επιτέλους εναρμόνιση της Βουλής με την κοινωνία-Τα προοδευτικά κόμματα οφείλουν να καταθέσουν άμεσα πρόταση δυσπιστίας * Δ.Μάντζος-Ν.Παπάζογλου: Τα αποτελέσματα των εκλογών της Γερμανίας «έχουν προφανή σημασία για το παρόν και το μέλλον της Ευρώπης» * Π. Μαρινάκης: Η Ελλάδα ως ζήτημα αρχής στηρίζει την προσήλωση στο διεθνές δίκαιο και καταδικάζει κάθε χρήση βίας έναντι κυρίαρχων κρατών * ΚΚΕ: Ελπίδα για τον λαό της Γερμανίας και όλης της Ευρώπης είναι η δυσαρέσκεια απέναντι στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ να αποκτήσει ριζοσπαστικό αντικαπιταλιστικό περιεχόμενο * Άρειος Πάγος: Στη Δημοκρατία ουδείς, υπό οποιαδήποτε ιδιότητα, δικαιούται να «τρομοκρατεί» τους δικαστικούς λειτουργούς * Μ. Χρυσοχοΐδης: Αποστολή της Αστυνομίας είναι να διασφαλίσει την ομαλή και ειρηνική διεξαγωγή των εκδηλώσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα * Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Κίεβο είναι μέρος της διαδικασίας και μόνο η Ουκρανία έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για το μέλλον της * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Αναγκαίο να υπάρξει επιτέλους εναρμόνιση της Βουλής με την κοινωνία-Τα προοδευτικά κόμματα οφείλουν να καταθέσουν άμεσα πρόταση δυσπιστίας * Δ. Κουτσούμπας: Να «βουλιάξουν» οι πλατείες από τα ποτάμια του λαού και της νεολαίας που θα φωνάξουν ξανά «τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης είχε σήμερα συνάντηση στο Προεδρικό Μέγαρο με τον Αρχιεπίσκοπο Αρμενίων Κύπρου κ.κ. Gomidas Ohanian, ο οποίος συνοδευόταν από τον Αντιπρόσωπο της Θρησκευτικής Ομάδας Αρμενίων στη Βουλή των Αντιπροσώπων κ. Vartkes Mahdessian.

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Βουλή- Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Καθυστερεί η υπογραφή της ΜΠΕ για τον Νότιο Προβλήτα Κρουαζιέρας του Πειραιά

Βουλή- Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Καθυστερεί η υπογραφή της ΜΠΕ για τον Νότιο Προβλήτα Κρουαζιέρας του Πειραιά

  Το θέμα της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο επέκτασης του Νότιου Προβλήτα Κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, θέτουν στους συναρμόδιους υπουργούς, 24 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι κατέθεσαν σχετική ερώτηση με πρωτοβουλία του βουλευτή Α΄Πειραιώς και τομεάρχη Εθνικής Άμυνας, Θοδωρή Δρίτσα.
Συγκεκριμένα, οι βουλευτές ερωτούν τον υπουργό Περιβάλλοντος κ Ενέργειας: 
- Για ποιους λόγους καθυστερεί, πολύ πέραν του προβλεπόμενου «εύλογου χρόνου» την υπογραφή της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων αλλά και των προθεσμιών και διαδικασιών που ο ίδιος νομοθέτησε μερικούς μήνες νωρίτερα; 
- Προτίθεται να ενσωματώσει/ συμπεριλάβει σε αυτήν την Μελέτη, (την οποία οφείλει κατά νόμο να υπογράψει, να τροποποιήσει ή να απορρίψει εντός «εύλογου χρόνου»), τους περιβαλλοντικούς όρους οι οποίοι περιγράφονται με την από 31/01/2020 ομόφωνη Απόφαση/ Γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, με την από 20/5/2020 ίδιου περιεχομένου Απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, όπως επίσης με την 80η και 81η Απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), στις 25/9/2019 και στις 9/10/2019 αντίστοιχα;
 Ερωτώνται επίσης ο υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Πολιτισμού & Αθλητισμού και Ναυτιλίας * Νησιωτικής Πολιτικής: 
- Δεδομένου ότι, το έργο εκτελείται αυθαίρετα και παράνομα χωρίς εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (όπως παράλληλα εκτελούνται και άλλα συνοδά ή διαφορετικά έργα στο σύνολο του λιμανιού), με βάση ποια δεσμευτικά εκ του νόμου κριτήρια επί τη βάσει μη εγκεκριμένων όρων, ασκείται σήμερα αλλά και ήδη πλέον του εξαμήνου, ο έλεγχος νομιμότητας, καλής εκτέλεσης και τήρησης εγκεκριμένων όρων από τις αρμόδιες κρατικές Υπηρεσίες, όπως ενδεικτικά από το Σώμα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων και από το Λιμεναρχείο Πειραιά σε συνεργασία με άλλες αρμόδιες Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος - Ελληνική Ακτοφυλακή; 
- Εάν το έργο προχωρήσει και ολοκληρωθεί αυθαίρετα, χωρίς ή και ενδεχομένως κατά παράβαση της εκ του νόμου δεσμευτικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, ποιοι θα ευθύνονται για την εκτέλεση του έργου καθ΄ υπέρβαση της νομιμότητας και ποιος θα έχει την ευθύνη στη βέβαιη περίπτωση περιβαλλοντικής υποβάθμισης της περιοχής; Αδίκημα που με βάση την κείμενη νομοθεσία είναι και ποινικού χαρακτήρα.