Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Επιμένει για το ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής ο Αμυράς

Επιμένει για το ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής ο Αμυράς


Επεισόδιο 3ο
Με επιστολή του προς τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης                                         και Δια βίου Μάθησης Γεώργιο Βούτσινο, ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Γιώργος Αμυράς συνεχίζει τις προσπάθειές του για την ίδρυση και λειτουργία του πρώτου Δημόσιου ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής στην Ήπειρο.
Ο βουλευτής, μετά τη σχετική Κοινοβουλευτική του Ερώτηση (1997/19.11.2019) προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, την Απάντηση της υπουργού (14912/3.2.2020) ότι οι προτάσεις του  για την ίδρυση του ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής στα Ιωάννινα μελετώνται ήδη από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου αλλά και η δια ζώσης συζήτηση και σχεδιασμός υλοποίησης της πρότασης με τον καθ ύλην αρμόδιο Γενικό Γραμματέα κ. Βούτσινο, επανέρχεται με νέα όπλα στη φαρέτρα του.
Ο Γιώργος Αμυράς θέτει στη διάθεση του υπουργείου Παιδείας στοιχεία των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Ιωαννίνων, Πρεβέζης, Άρτας και Θεσπρωτίας που αφορούν στον αριθμό των αποφοιτησάντων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κάνοντας σαφές ότι η ανάγκη εφαρμογής του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού μέτρου στην Ήπειρο είναι επιτακτική.
«Η λειτουργία του πρώτου Δημόσιου ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής στην Ήπειρο θα επιτελούσε άξια την αποστολή του ώστε τα άτομα με αναπηρία που τελειώνουν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής να αποκτούν επαγγελματικές δεξιότητες που θα τους ανοίγουν τον δρόμο στην αγορά εργασίας και κατ’ επέκταση στην οικονομική χειραφέτηση, στη συμμετοχή τους στην παραγωγική διαδικασία και στην ουσιαστική κοινωνική ένταξη», τονίζει ο Αμυράς και αναμένει.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής:






                                                                                                                    Αθήνα,  10.3.2020
                                                                                             
             
                                                                                                                   ΠΡΟΣ:
                                                                           Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
                                                                                           και Δια βίου Μάθησης                                              
                                                                                              Κ. Γεώργιο Βούτσινο


Αξιότιμε κ. Γενικέ Γραμματέα,
Στη δια ζώσης συζήτησή μας τον περασμένο Δεκέμβρη, είχαμε την ευκαιρία να αναλύσουμε εκτενώς την ανάγκη δημιουργίας κατάλληλων πλαισίων για την εκπαίδευση και υποστήριξη των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με απώτερο στόχο τη μείωση του αποκλεισμού και της περιθωριοποίησής τους.
 Η λειτουργία του πρώτου Δημόσιου ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής στην Ήπειρο θα επιτελούσε άξια την αποστολή του ώστε τα άτομα με αναπηρία που τελειώνουν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής να αποκτούν επαγγελματικές δεξιότητες που θα τους ανοίγουν τον δρόμο στην αγορά εργασίας και κατ’ επέκταση στην οικονομική χειραφέτηση, στη συμμετοχή τους στην παραγωγική διαδικασία και στην ουσιαστική κοινωνική ένταξη.
Σύμφωνα με στοιχεία που μας απέστειλαν και σας επισυνάπτω, οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Ιωαννίνων, Πρεβέζης, Άρτας και Θεσπρωτίας και αφορούν στον αριθμό των αποφοιτησάντων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη εφαρμογής του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού μέτρου στην Ήπειρο, καθώς αντίστοιχα Δημόσια ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής λειτουργούν ήδη από το 2004 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Αναμένοντας, σας ευχαριστώ θερμά.


                                                                                                       Με τιμή
                                                                          
                                                                         Αμυράς Σ. Γεώργιος


Συν:
Στοιχεία Δ/νσεων Δ.Ε. νομών Ιωαννίνων, Πρεβέζης, Άρτας και Θεσπρωτίας