Σ. Φάμελλος: «Υπήρχε και υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και αλλοίωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» * Ν. Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ πλέον βάζει την ατζέντα και η κυβέρνηση ακολουθεί απολογούμενη * Αναφορά της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Αννίτας Δημητρίου στην Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση ασκεί επικοινωνία, αντί να λύσει τα επίμονα προβλήματα της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας * Ελλ. Λύση: Προσφυγή στις αρμόδιες αρχές για τις δημοσκοπήσεις "αγνώστου ταυτότητας" * Κυβερνητικές πηγές: Το ΠΑΣΟΚ αντί να επιτίθεται στην κυβέρνηση ας απολογηθεί στην κοινωνία για τη στάση του για τα απογευματινά χειρουργεία * Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών - Έμφαση στο κόστος της ενέργειας * Συναντήσεις για το μεταναστευτικό του Ν. Παναγιωτόπουλου με τους υπουργούς Εσωτερικών Τουρκίας και Αρμενίας * Τάκης Θεοδωρικάκος: Με το OpenBusiness απλοποιούμε τις διαδικασίες και ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα * Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο * Ν. Χαρδαλιάς: «Εκατό χρόνια μετά, η Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα είναι ένας σύγχρονος Δήμος με τη δική του ξεχωριστή, ζωντανή ιστορία» * Π. Μαρινάκης: Πάνω από 600 θα είναι οι κωδικοί προϊόντων που θα μειωθεί η τιμή τους * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης προήδρευσε σήμερα συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών της ΝΔ κ. Κ. Καραμανλή για τον ΟΑΣΘ

«Για να κρατικοποιήσουν τον ΟΑΣΘ:
Τους προηγούμενους, τους “φέσωναν”.
Τους δικούς τους, τους“προικίζουν”»



Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, για το ΟΑΣΘ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Προκειμένου να καλύψει την “τρύπα” που προκάλεσε στον ΟΑΣΘ - όπως και σ’ όλες τις αστικές συγκοινωνίες - με την αύξηση του Φ.Π.Α. στο 24%, η Κυβέρνηση ψήφισε χθες να δοθεί αποζημίωση ύψους 12.000.000 ευρώ.

Αποφάσισε, δηλαδή, να κάνει αυτό που ζητούσε η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού, αλλά το αρμόδιο Υπουργείο απέρριπτε σταθερά. Μάλιστα, το 2016, ο κ. Σπίρτζης δήλωνε δημοσίως: “Αυτά υπάρχουν μόνο στη φαντασία τους, συνιστούμε στη διοίκηση του ΟΑΣΘ να σταματήσει τις πύρινες δηλώσεις για τη μη χορήγηση της διαφοράς του Φ.Π.Α.”.

Σήμερα, όμως, τα πράγματα άλλαξαν. Εφαρμόζοντας δύο μέτρα και δύο σταθμά, σήμερα που ο ΟΑΣΘ είναι “από - ιδιωτικοποιημένος”, τα 12.000.000 ευρώ από “φαντασία” ως δια μαγείας έγιναν… πραγματικότητα.

Είναι πλέον εμφανές σε όλους ότι η Κυβέρνηση, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αποσκοπούσε στην οικονομική ασφυξία του ΟΑΣΘ, θυσιάζοντας και ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης, μόνο και μόνο για να προχωρήσει τα σχέδιά της για την κρατικοποίησή του.

Με απλά λόγια: Για να κρατικοποιήσουν τον ΟΑΣΘ: Τους προηγούμενους τους “φέσωναν”. Τους δικούς τους, τους “προικίζουν”. Με θύμα πάντα τους πολίτες. Όποια λάθη και αν έχει κάνει η προηγούμενη διοίκηση, είναι δυνατόν να λειτουργεί έτσι μια Κυβέρνηση;».