Σ. Φάμελλος: «Υπήρχε και υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και αλλοίωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ» * Ν. Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ πλέον βάζει την ατζέντα και η κυβέρνηση ακολουθεί απολογούμενη * Αναφορά της Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Αννίτας Δημητρίου στην Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη * ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η κυβέρνηση ασκεί επικοινωνία, αντί να λύσει τα επίμονα προβλήματα της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας * Ελλ. Λύση: Προσφυγή στις αρμόδιες αρχές για τις δημοσκοπήσεις "αγνώστου ταυτότητας" * Κυβερνητικές πηγές: Το ΠΑΣΟΚ αντί να επιτίθεται στην κυβέρνηση ας απολογηθεί στην κοινωνία για τη στάση του για τα απογευματινά χειρουργεία * Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών - Έμφαση στο κόστος της ενέργειας * Συναντήσεις για το μεταναστευτικό του Ν. Παναγιωτόπουλου με τους υπουργούς Εσωτερικών Τουρκίας και Αρμενίας * Τάκης Θεοδωρικάκος: Με το OpenBusiness απλοποιούμε τις διαδικασίες και ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα * Ν. Δένδιας: Νέα Δομή Ενόπλων Δυνάμεων με συγχωνεύσεις μονάδων και σχηματισμών και αντι-drone θόλο * Ν. Χαρδαλιάς: «Εκατό χρόνια μετά, η Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα είναι ένας σύγχρονος Δήμος με τη δική του ξεχωριστή, ζωντανή ιστορία» * Π. Μαρινάκης: Πάνω από 600 θα είναι οι κωδικοί προϊόντων που θα μειωθεί η τιμή τους * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης προήδρευσε σήμερα συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Κ. Χατζηδάκης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κ. Χατζηδάκης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Η απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», τονίζει σε δήλωσή του ο Κωστής Χατζηδάκης.



Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ αναφέρει ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008, όταν ήταν υπουργός Μεταφορών και πως την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης.
«Θυμίζω ότι οι κρατικές ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία», συνέχισε ο κ. Χατζηδάκης εκφράζοντας την ελπίδα η κυβέρνηση να προχωρήσει αμέσως στην υπογραφή της σύμβασης με την Trenitalia.



«Εξέλιξη που θα συντελέσει στο να ανέβει κατηγορία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, ελπίζω να μην επιμείνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ιδέα για δημιουργία δεύτερης κρατικής εταιρίας σιδηροδρομικών μεταφορών. Πού θα βρει, άλλωστε, τα λεφτά; Εύχομαι, επίσης, η κυβερνητική απροθυμία να μην υπονομεύσει την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού), που είναι κρίσιμη για το σχέδιο εξυγίανσης. Έχοντας προσωπικά για χρόνια ενεργό συμμετοχή σε όλες αυτές τις διαδικασίες, είμαι ικανοποιημένος για τη θετική εξέλιξη που φαίνεται να έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα. Και πιστεύω ότι ένα καινούριο κεφάλαιο μπορεί να ανοίξει για τον ελληνικό σιδηρόδρομο», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.