Hellenic Cypriot Press Agency

Κυρ. Μητσοτάκης: «Δίνουμε μία ξεχωριστή μέριμνα για τις πιο απομονωμένες περιοχές της πατρίδας μας» * Επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτη Φάμελλου, στο Κέντρο Προστασίας Ανηλίκων της Ι.Μ. Νεαπόλεως-Σταυρουπόλεως «Ο Φάρος του Κόσμου» * Ελληνική Λύση: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ βύθισαν τον πιο υπερήφανο και ευτυχισμένο λαό στην κατάθλιψη, μέσω της ανέχειας και της φτώχειας * Νίκος Ανδρουλάκης: «Το ΠΑΣΟΚ πετυχαίνει νίκες για τον λαό» * Ελληνική Λύση: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ βύθισαν τον πιο υπερήφανο και ευτυχισμένο λαό στην κατάθλιψη, μέσω της ανέχειας και της φτώχειας * Άκης Σκέρτσος: Το 2025 θα είναι χρονιά ορόσημο για τη δεύτερη κυβερνητική θητεία της ΝΔ * * Το Ελληνοκυπριακό πρακτορείο ειδήσεων www.vouli.net, η διεύθυνση κι οι συντάκτες σας εύχονται χρόνια πολλά

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης,
για τη σύνθεση της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την παιδεία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σύνθεση της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την παιδεία, τα μέλη της οποίας επιλέγηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και ανακοινώθηκαν πρόσφατα, δημιουργεί έντονο προβληματισμό για την ποιότητα του επικείμενου έργου της.
Ως προς τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας των εργασιών της Επιτροπής, δυστυχώς δεν έγινε σοβαρή προσπάθεια να αξιοποιηθούν πρόσωπα που διακρίνονται για την προσφορά τους στο χώρο της εκπαίδευσης, διαχρονικά και χωρίς να έχουν ταυτιστεί με κόμματα. Αντίθετα, η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της πρόσκειται στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Πρόεδρος της, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει συχνά προκαλέσει με τις επιστημονικές απόψεις του, που θυμίζουν τις «επιστημονικές» απόψεις του κ. Φίλη για τη γενοκτονία των Ποντίων.
Ως προς τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των εργασιών της Επιτροπής, η σύνθεσή της πάσχει από την έλλειψη του απαραίτητου πλουραλισμού, καθώς είναι σχεδόν ανύπαρκτη η εκπροσώπηση ολόκληρων βαθμίδων εκπαίδευσης, όπως της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ το ίδιο διαπιστώνεται και για φορείς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, π.χ. τα ΤΕΙ, καθώς και για φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης.
Ο εθνικός διάλογος για την παιδεία πρέπει να διεξαχθεί σε συνθήκες που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητά του και εγγυώνται την αποτελεσματικότητά του. Δυστυχώς, με τις επιλογές του κ. Φίλη αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει».