Κυρ. Μητσοτάκης: Από 28 Νοεμβρίου ξεκινούν τα 37.000 δωρεάν απογευματινά χειρουργεία * Ν. Παππάς: «Για τη ΝΔ η Υγεία είναι εμπόρευμα και αποδεικνύεται και με αυτό το νομοσχέδιο» * Δ. Κουτσούμπας: Το δίλημμα είναι απλό: Υγεία και φάρμακο εμπόρευμα ή κοινωνικό αγαθό; Οι προτάσεις του ΚΚΕ είναι όχι μόνο εφικτές, αλλά και απόλυτα αναγκαίες * Βουλή - ν/σ προσωπικός γιατρός - Κυρ. Βελόπουλος: Έχουμε διαφορετική ιδεολογία και αντίληψη για την Υγεία * Βουλή-ν/σ προσωπικός γιατρός: Σφοδρή αντιπαράθεση Άδ. Γεωργιάδη-Κυρ. Βελόπουλου στην Ολομέλεια * Π. Μαρινάκης: Σίγουρα το επόμενο διάστημα θέλουμε να εμβαθύνουμε τη συνεργασία με τις ΗΠΑ * Γραπτή δήλωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κ. Κωνσταντίνου Λετυμπιώτη για την Παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας κατά τις εργασίες της COP29 * Βουλή - ν/σ προσωπικός γιατρός - Ζωή Κωνσταντοπούλου: Τα νομοσχέδια της κυβέρνησης μόνο σοβαρές μεταρρυθμίσεις δεν είναι * Συμμετοχή του βουλευτή κ. Γιώργου Λουκαΐδη στις συναντήσεις της Υπεπιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΚΣΣΕ) ...www.vouli.net

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΛΕΥΤΕΡΗ ΑΥΓΕΝΑΚΗ



Ο Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ηρακλείου, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, αναφορικά με τη φωτογραφική διάταξη του άρθρου 21 για τις συνδέσεις με κλειστούς αυτοκινητοδρόμους, έκανε την ακόλουθη ανακοίνωση:


«Με την πρώτη ευκαιρία που του δόθηκε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης φρόντισε να αποκαταστήσει νομοθετικά με τη φωτογραφική διάταξη του άρθρου 21 του νομοσχεδίου για τις άδειες στα ΜΜΕ(!), τα όσα έπραξε τον περασμένο Αύγουστο, ανοίγοντας τη μπάρα στην Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας (ύψος Βοιωτίας), σε βάρος της ασφάλειας των αυτοκινητιστών.
Πιο συγκεκριμένα, αφού έκανε τηλεοπτικό σόου ανοίγοντας τη μπάρα στην Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας (ύψος Βοιωτίας) και απείλησε ευθέως τον υπάλληλο που εφήρμοσε αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και τη νομοθεσία για το κλείσιμο της σύνδεσης ως όφειλε, στη συνέχεια προέβη με αυταρχισμό στον υποβιβασμό του υπαλλήλου από Διευθυντή σε Τμηματάρχη!
Πέραν όλων αυτών, το άρθρο 21 «επιτρέπει τις υφιστάμενες απευθείας συνδέσεις με κλειστούς αυτοκινητοδρόμους». Ουσιαστικά ανοίγει ένα παράθυρο ώστε να δημιουργηθούν απευθείας συνδέσεις με κλειστούς αυτοκινητοδρόμους, δημιουργώντας πολύ σημαντικό θέμα ασφάλειας, ενώ παράλληλα η εν λόγω ρύθμιση έρχεται σε απευθείας σύγκρουση με δικαστικές αποφάσεις, καθώς και με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για αυτοκινητοδρόμους που ανήκουν στα διευρωπαϊκά δίκτυα. Παραβλέπεται δε, ότι δεν υπάρχει έκθεση του ΓΛΚ για το εν λόγω άρθρο, παρότι προκαλεί δαπάνη στον προϋπολογισμό.
Ακόμη μια ιστορία αλαζονείας, επίδειξης δύναμης, θράσους και αυταρχισμού, από τον Υπουργό που δε διστάζει να έρθει σε σύγκρουση με τη νομοθεσία και τις αποφάσεις δικαστηρίων».