Hellenic Cypriot Press Agency

Κυρ. Μητσοτάκης: «Δίνουμε μία ξεχωριστή μέριμνα για τις πιο απομονωμένες περιοχές της πατρίδας μας» * Επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτη Φάμελλου, στο Κέντρο Προστασίας Ανηλίκων της Ι.Μ. Νεαπόλεως-Σταυρουπόλεως «Ο Φάρος του Κόσμου» * Ελληνική Λύση: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ βύθισαν τον πιο υπερήφανο και ευτυχισμένο λαό στην κατάθλιψη, μέσω της ανέχειας και της φτώχειας * Νίκος Ανδρουλάκης: «Το ΠΑΣΟΚ πετυχαίνει νίκες για τον λαό» * Ελληνική Λύση: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ βύθισαν τον πιο υπερήφανο και ευτυχισμένο λαό στην κατάθλιψη, μέσω της ανέχειας και της φτώχειας * Άκης Σκέρτσος: Το 2025 θα είναι χρονιά ορόσημο για τη δεύτερη κυβερνητική θητεία της ΝΔ * * Το Ελληνοκυπριακό πρακτορείο ειδήσεων www.vouli.net, η διεύθυνση κι οι συντάκτες σας εύχονται χρόνια πολλά

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, Καθηγητής κ. Θεόδωρος Φορτσάκης

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, Καθηγητής κ. Θεόδωρος Φορτσάκης πραγματοποίησε επίσκεψη σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας,
προκειμένου να ενημερωθεί για τα τρέχοντα εκπαιδευτικά ζητήματα της νέας σχολικής χρονιάς, ιδίως για το τεράστιο πρόβλημα των χιλιάδων ελλείψεων εκπαιδευτικών στα σχολεία από την αδράνεια της απελθούσας ηγεσίας αυτού.

Στο πλαίσιο της ενημερωτικής επίσκεψής του, συναντήθηκε και συνομίλησε με την Υπηρεσιακή Υπουργό κυρία Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου, το Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων καθώς και προσωπικό και στελέχη του Υπουργείου Παιδείας. Η Υπηρεσιακή Υπουργός διαβεβαίωσε τον Υπεύθυνο του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να καλύψει τα κενά το ταχύτερο δυνατό.
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας έθεσε επίσης στην Υπηρεσιακή Υπουργό, μεταξύ άλλων, το ζήτημα των πολυάριθμων αποσπάσεων που έγιναν φέτος σε διοικητικούς φορείς, πάρα τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, τις καθυστερήσεις στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών, λόγω λαθών του Υπουργείου που οδήγησαν στην επανάληψή της, την έλλειψη στελέχωσης των εκπαιδευτικών μονάδων του εξωτερικού και τη μη διασφάλιση της συνέχειας επιδοτούμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.