Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ.Θ. ΦΟΡΤΣΑΚΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ.Θ. ΦΟΡΤΣΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης, για τις ελλείψεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η ανεύθυνη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας εκδηλώνεται με τον πιο εμφατικό τρόπο στο φλέγον ζήτημα των ελλείψεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία μας. Λίγες εβδομάδες πριν από την έναρξη του νέου σχολικού έτους, κυριολεκτικά στο παρά πέντε, το πρόβλημα εμφανίζεται να έχει τρομακτικές διαστάσεις. Τα σχετικά κενά υπολογίζεται ότι είναι περίπου 25.000 και στην περίπτωση που δεν καλυφθούν, ορισμένα σχολεία ενδέχεται να μην ανοίξουν καθόλου, ενώ άλλα θα υπολειτουργήσουν. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος, ιδίως για τα μικρότερα σχολεία των νησιωτικών περιοχών της Χώρας μας. Απέναντι σε αυτή τη δραματική κατάσταση, το Υπουργείο Παιδείας εμφανίζεται αυτοεγκλωβισμένο, θύμα της ολιγωρίας του και της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής. Μπροστά στο αδιέξοδο, η ηγεσία του προσανατολίζεται στην υιοθέτηση λύσεων που αποδομούν το σύστημα της παιδείας μας. Έτσι, φαίνεται να αποφασίζεται η μη υλοποίηση του ψηφιακού σχολείου, η κατάργηση του ολοήμερου σχολείου, η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα κ.α.. Το Υπουργείο αδιαφορεί για τις ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες αυτών των μέτρων. Οι αρμόδιοι, που όφειλαν να έχουν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από το Φλεβάρη, ας ενεργοποιηθούν επιτέλους και ας ενδιαφερθούν για την πραγματική αντιμετώπιση του προβλήματος, χωρίς να επιλέγουν εύκολες αλλά καταστροφικές λύσεις της τελευταίας στιγμής».