Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ Κ.Κ.Ε


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ «ΜΕΙΩΣΕΙΣ» ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ


Η πολυδιαφημιζόμενη από την κυβέρνηση μείωση της τιμής των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι εμπαιγμός για την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα. Στην ουσία με την κυβερνητική ρύθμιση η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών που χρησιμοποιεί λεωφορεία και τρόλευ, επιβαρύνεται με αύξηση 50% αφού θα πρέπει να πληρώνουν για τη μηνιαία κάρτα 30 ευρώ αντί για 20 ευρώ, που πλήρωναν μέχρι τώρα. Ενώ την ίδια στιγμή η μείωση του χρόνου του ενιαίου εισιτηρίου – από 90 στα 70 λεπτά της ώρας – σε συνδυασμό με τις ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα και τις μεγάλες καθυστερήσεις, οδηγεί σε αύξηση του κόστους των μετακινήσεων για τους επιβάτες.
Η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, η κατάργηση λεωφορειακών γραμμών και οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων χρόνων στην τιμή των εισιτηρίων, δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες στη μετακίνηση των λαϊκών - εργατικών οικογενειών.
Η κατάσταση που βιώνουν σήμερα οι εργαζόμενοι με την μεγάλη ανεργία, τη μείωση των μισθών και των συντάξεων, τη φοροληστεία και τα άλλα αντεργατικά αντιλαϊκά μέτρα έχουν ως αποτέλεσμα οι άνεργοι και μεγάλος αριθμός εργαζομένων να μην μπορούν να πληρώσουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Το ΚΚΕ έχει καταθέσει συγκεκριμένη τροπολογία από το 2013 για άμεση μείωση των τιμών των εισιτηρίων στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και στις Αστικές Οδικές Συγκοινωνίες στο 50% καθώς και για δωρεάν μετακίνηση σε άνεργους, φοιτητές, σπουδαστές και μαθητές.
Για τη ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος των μεταφορών χρειάζεται ένας ενιαίος κρατικός φορέας μεταφορών, που μπορεί να εξασφαλίσει φθηνό εισιτήριο, με προστασία των εργαζομένων και κάλυψη όλων των αναγκών στις μεταφορές.



ΑΘΗΝΑ 1/9/2014 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ Τ
ΟΥ ΚΚΕ