Hellenic Cypriot Press Agency

“Εύχομαι το φως των Χριστουγέννων να φωτίσει τη ζωή σας και να σας φέρει χαρές και επιτυχίες για το νέο έτος!”

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ


«ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ»


ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ


«Ο κόμπος έφτασε στο κτένι. Το κράτος της Αθήνας συνεχίζει τις επιθέσεις εναντίον της Θράκης. Μετά την διάλυση της Αστυνομίας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, σειρά στον πόλεμο πήρε Αθηναίος Υπουργός ο οποίος αποδεκατίζει το ΑΜ-Θ Λιμενικό, την ώρα που στην εκλογικής του περιφέρεια, στην Γλυφάδα Αττικής, αναβαθμίζει τις εκεί λιμενικές υπηρεσίες. Ως πότε, άραγε, πολίτες, Δήμαρχοι, Περιφερειάρχες, Βουλευτές, Φορείς της Αν.Μακεδονίας και Θράκης, θα ανέχονται αυτή την εμπόλεμη κατάσταση;

Ζητώ και τον ξεσηκωμό των ΜΜΕ με ρεπορτάζ, καμπάνιες τους, άρθρα, ηχηρούς πρωτοσέλιδους τίτλους, για να σταλεί το μήνυμα στο Σύνταγμα (Βουλή) και Μαξίμου (Πρωθυπουργός - κυβέρνηση) ότι η Θράκη δεν έχει ξεχωριστά σύνορα, αλλά ανήκει στην Ελλάδα».

Αυτή την δήλωση έκανε ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδιασμό εθνικού σκοπού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, του οποίου και ηγείται.

Η δήλωση έγινε με την κατάθεση Ερώτησης στη Βουλή, στην οποία ο Τέρενς Κουίκ καταγγέλει το ξήλωμα Λιμενικών Σταθμών στη Θράκη και τη Θάσο, υποβάθμιση του Υπολιμεναρχείου του εμπορικού λιμένος Πόρτο Λάγος και συρρίκνωση των λιμενικών υπηρεσιών στη Σαμοθράκη.

Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχη κυβερνητική, μνημονιακή «επέλαση» γίνεται και στις ΑΜ-Θ Αστυνομικές Υπηρεσίες.

Στην ίδια Ερώτηση ο Τέρενς Κουίκ παραθέτει ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ανακοίνωση των εργαζομένων στο Λ.Σ. που όχι μόνο διαμαρτύρονται για την «καλλικράτειο» λογική του Υπουργού Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, αλλά επιπλέον αντεπιτίθενται δίνοντας στη δημοσιότητα τις τραγικές ελλείψεις των Υπηρεσιών του Σώματος, μπροστά σε υπαρκτές ανάγκες που περιγράφουν με συγκλονιστικά επιχειρήματα.

Το πλήρες κείμενο έχει εξής:

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ

ΘΕΜΑ: ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ Λ.Σ. ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Κύριε Υπουργέ,

Επανέρχομαι για δεύτερη φορά στην επέλαση που επιχειρείται και επιχειρείτε εναντίον του Λιμενικού Σώματος και ειδικότερα στην περιοχή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκη.

Την ώρα που κλείνετε Υπηρεσίες του Λ.Σ., οι εργαζόμενοι στο Σώμα της παραμεθόριας αυτής περιοχής, αποδομούν τις αποφάσεις τους με μία αναλυτική ανακοίνωση που σας επισυνάπτω χωρίς περικοπές:

«Με την δημοσίευση του Π.Δ 81/2014 (ΦΕΚ 129Α/25-05-2014) σε όλο το γεωγραφικό διαμέρισμα της Θράκης παραμένει σε πλήρη λειτουργία μόνο το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξ/πολης έχοντας την επικουρική (λόγω των μειωμένων νομοθετικά δυνατοτήτων δραστηριοποίησης και εξυπηρέτησης των πολιτών) συνδρομή του Α ́ Λιμενικού Τμήματος Σαμοθράκης και Β ́Λιμενικού Τμήματος Λάγους, καταργώντας εντελώς τη λειτουργία των Λιμενικών Σταθμών Αβδήρων, Φαναρίου και Μαρώνειας.

Η ανωτέρω δομή των εναπομεινάντων Λιμενικών Αρχών της Θράκης αδυνατεί πλήρως να επιτελέσει την αποστολή και εκ του νόμου προερχόμενες υποχρεώσεις της προς την κοινωνία και τους πολίτες.

Οι λόγοι εκ των οποίων συνάγεται το ανωτέρω συμπέρασμα αναλύονται επιγραμματικά παρακάτω:

1. Η περιοχή αρμοδιότητας των εναπομεινάντων Λιμ. Αρχών περιλαμβάνει τρεις (3) Νομούς και ένα (1) Νησί, υπαγόμενα σε μία περιοχή μέγιστης για τη χώρα γεωστρατηγικής σημασίας, η οποία συνορεύει τόσο με χερσαία όσο και με ιδιαίτερα εκτεταμένα θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία. Η δε λειτουργία μόνο των ανωτέρω Λιμενικών Αρχών αναιρεί άμεσα και της αρχική δέσμευση της Πολιτικής και Στρατιωτικής ηγεσίας για κατ’ ελάχιστον ύπαρξη μίας Λιμενικής Αρχής σε κάθε Νομό και Νησί.

2. Η επιτηρούμενη εκ των Λιμ. Αρχών ακτογραμμή υπερβαίνει τα 200 χιλιόμετρα. Η απόσταση δε των Λιμενικών Τμημάτων από την διοικούσα Υπηρεσία είτε υπερβαίνει τα 100 χλμ. είτε παρεμβάλει ολόκληρο το Θρακικό πέλαγος αναιρώντας πρακτικά την έγκαιρη μεταξύ τους σύμπραξη και συνδρομή.

Λόγω της ιδιομορφίας ως προς την δυσκολία προσβασιμότητας που παρουσιάζουν οι παραλιακές περιοχές αρμοδιότητάς των καταργούμενων Λιμενικών Σταθμών, οι οποίες περιλαμβάνουν περιοχές περιβαλλοντικά προστατευόμενες με υφάλμυρα ύδατα και μικρή υψομετρική διαφορά με τη στάθμη της θάλασσας, ορεινούς όγκους που απομονώνουν μεγάλης ακτογραμμής ερημικές περιοχές που προσφέρονται για την τέλεση έκνομων ενεργειών ή αποκλείουν την συνεχή κίνηση επί της παραλιακής οδού, κ.λ.π., η ενδεχόμενη απουσία τους θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα, δυσχεραίνοντας υπέρμετρα την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση –διερεύνηση – αστυνόμευση των συνεχώς αναδυόμενων περιστατικών που καλούμαστε να επιληφθούμε.

Η δραστηριοποίηση δε στην ευρύτερη περιοχή (κατόπιν σχετικών συλλήψεων, πληροφοριών από Λιμ. Αρχές και ΕΛ.ΑΣ) κυκλωμάτων τα οποία λόγω των προαναφερόμενων ιδιομορφιών και σε συνδυασμό με την απασχόληση του μεγαλύτερου μέρους της ΕΛ.ΑΣ (Συνοριοφυλακής) των Νομών Ροδόπης – Ξάνθης σε καθήκοντα φύλαξης στα κέντρα κράτησης Λαθρομεταναστών, θεωρούν τις περιοχές αυτές ασφαλέστερες, επιχειρούν ή προτίθενται να πραγματοποιήσουν με τη χρήση ταχύπλοων σκαφών μεταφορά- διακίνηση λαθρομεταναστών, καθιστά επιβεβλημένη την διατήρηση παρουσίας Λιμενικών Αρχών στην περιοχή έστω και με τη μορφή των Λιμενικών Φυλακίων.

3. Λόγω της γειτνίασης της Θράκης με την Τουρκίας και της έξαρσης που παρατηρείται στο φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης και του λαθρεμπορίου (διακίνηση οστρακοειδών, ναρκωτικών, λοιπών κάθε είδους προϊόντων), τόσο το Κ.Λ. Αλεξ/πολης όσο και το Α ́Λιμενικό Τμήμα Σαμοθράκης καλούνται να συνεχίσουν με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό και παρά την πλήρη επιχειρησιακή εμπλοκή τους (καλύπτοντας όλες τις σχετικές υποχρεώσεις τους) στο πρόγραμμα POSEIDON με τη συμμετοχή του FRONTEX, τις προσπάθειες τους με την αδιάλειπτη και εξοντωτική χρήση κάθε διατιθέμενου επιχειρησιακού μέσου και προσωπικού.

Λόγω δε των ιδιαίτερα εκτεταμένων θαλάσσιων συνόρων (από Δέλτα Έβρου έως Ν. Ίμβρο) που απαιτείτε να καλύψουν είναι επιβεβλημένη τόσο ή πλήρης επάνδρωση (με τρία πληρώματα) και η εξ αυτού συνεχή δραστηριοποίηση των υπαρχόντων περιπολικών σκαφών (ΠΛΣ-150, ΠΛΣ-1022 / Κ.Λ. Αλεξ/πολης & ΠΛΣ-140 Α ́Λ/Τ Σαμοθράκης) όσο και η δημιουργία μιας δεύτερης γραμμής άμυνας με την προμήθεια και πλήρη επάνδρωση (τρία πληρώματα) ανάλογου περιπολικού σκάφους (κλειστού τύπου) με δυνατότητα δραστηριοποίησης καθ ́όλο το 24ωρο και από το Β ́Λ/Τ/ Λάγους.

Επίσης στην εν λόγο θαλάσσια περιοχή υφίστανται περιοχές τα χωρικά ύδατα των οποίων τίθενται συνεχώς υπό αμφισβήτηση από τηνΤουρκία (Βρ. Ζουράφα) επιβαρύνοντας περεταίρω τα ήδη εξουθενωμένα περιπολικά σκάφη και πληρώματα τόσο με την προστασία των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας όσο και με την προστασία της ακεραιότητας της ζωής και των περιουσιών των δραστηριοποιούμενων αλιέων (τα ανωτέρω ύδατα αποτελούν βασικά αλιευτικά πεδία).

4. Στους λιμένες-αλιευτικά καταφύγια της Θράκης είναι εγγεγραμμένα-δραστηριοποιούνται ή ελλιμενίζονται περί τα 7.000 σκάφη τόσο ερασιτεχνικά αλιευτικά η αναψυχής όσο και επαγγελματικά αλιευτικά της παράκτιας και μέσης αλιείας.

Οι λιμένες - αλιευτικά καταφύγια της Αλεξ/πολης, Καμαριώτισσας Σαμ/κης, Αγ. Χαραλάμπους Μαρώνειας, Φαναρίου, Π.Λάγους και Αβδήρων αποτελούν (σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία) καθορισμένους λιμένες εκφόρτωσης αλιευμάτων της πλειονότητας των επαγγελματικών σκαφών-εργαλείων, με τους 5 πρώτους να αποτελούν επιπρόσθετα και καθορισμένοι λιμένες εκφόρτωσης μεγάλων πελαγικών ψαριών και Τόνου (BFT).

Καθώς η αποκλειστική αρμοδιότητα περί της καταγραφής (λεμβολόγηση και έκδοση σχετικών πιστοποιητικών ασφάλειας-κυκλοφορίας) και ο έλεγχος της νομιμότητας ως προς την άσκηση και την εφαρμογή της κείμενης Ευρωπαϊκής και Εθνικής αλιευτικής νομοθεσίας (καταγραφή Ημερολόγιων Αλιείας-Δηλώσεων εκφόρτωσης αλιευμάτων, υποχρεωτική επιθεώρηση έκαστου ιχθύος BFT, έλεγχοι ορθής χρήσης και νομιμότητας Α/κ εργαλείων, έλεγχοι εφαρμογής Υγειονομικών διατάξεων ως προς την καταλληλότητα για κατανάλωση ή τις διαστάσεις των αλιευμάτων κ.λ.π.) ανήκει στις Λιμενικές Αρχές, η συνεχής και απρόσκοπτη παρουσία Λιμενικών Οργάνων, τόσο για την ορθή διαχείρηση των ιχθυαποθεμάτων όσο και για την ασφάλεια της υγείας του πολίτη, τουλάχιστον στους ανωτέρω λιμένες είναι επιβεβλημένη.

Ενδεικτικά δε αναφέρουμε ότι μόνο κατά την τελευταία διετία κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν λόγω ακατάλληλων για ανθρώπινη κατανάλωση και λόγω υπολειπομένων διαστάσεων άνω των 25.000 κιλών οστράκων.

5. Στην περιοχή της Θράκης υφίστανται παράλιοι και βυθισμένοι χώροι Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, στις περιοχές νήσου Σαμοθράκης, Μάκρης, Μασημβρίας, Μαρώνειας, Φαναρίου και Αβδήρων, η επιτήρηση και η προστασία των οποίων δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο από την αδιάλειπτη τόσο από θαλάσσης όσο και από στεριάς παρουσία Λιμενικών Οργάνων.

Ακόμη υφίστανται στον χώρο αρμοδιότητάς μας περιοχές προστατευμένες από Διεθνείς Συνθήκες («Natura», «Ramsar») ως ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ, όπου μεγάλο μέρος της ευθύνης για την προστασία τους βαρύνει τις Λιμενικές Αρχές.

Οι περιοχές αυτές βρίσκονται στο Δέλτα του Έβρου, στη περιοχή του Φαναρίου και στη περιοχή των Αβδήρων. Επιπρόσθετα στην περιοχή της Θράκης δραστηριοποιούνται ένα (1) θυνείο (Δέλτα Έβρου), έξι(6) Ιχθυοτροφεία-Μυδοτροφεία (Πόρτο Λάγος) και ένα (1) Ιχθυοτροφείο (Άβδηρα).

6. Σε όλη την ακτογραμμή της Θράκης λειτουργούν διάσπαρτα (στις περιοχές ευθύνης των καταργούμενων και των εναπομεινάντων Λιμενικών Αρχών) πλήθος από Αναψυκτήρια, Λουτρικές εγκαταστάσεις, πολυσύχναστες παραλίες, εκμισθωτές θαλασσίων μέσων αναψυχής τα οποία κυρίως κατά τους θερινούς αποτελούν πόλο έλξης λουομένων και εξ αυτού χώρους συνεχούς επαγρύπνησης και παρουσίας Λιμενικών Οργάνων προς αποφυγή οιοδήποτε αναδυόμενων προβλημάτων, προστασίας των πολιτών και διασφάλιση της κείμενης νομοθεσίας (ναυαγοσώστες, κατάληψη αιγιαλού, πνιγμών, ατυχημάτων, κ.λ.π.).

Συνεκτιμώντας παράλληλα και την μεγάλη προσέλευση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια (με συνεχώς ανοδικές τάσεις) τουριστών είτε με χερσαία είτε με θαλάσσια μέσα από τη Βουλγαρία (διάνοιξη νέου οδικού άξονα Βουλγαρίας-Ξάνθης), την Τουρκία και τη Ρωσία, η συνεχής παρουσία Λιμενικών Αρχών στις ανωτέρω περιοχές (ακόμη και των καταργηθέντων έστω με τη μορφή των Λιμενικών Φυλακίων), κρίνεται άμεση και επιβεβλημένη.

7. Στην περιοχή λειτουργούν εγκαταστάσεις εκφόρτωσης και αποθήκευσης πετρελαιοειδών τόσο στην Αλεξ/πολη όσο και στο Π.Λάγος και τη Σαμοθράκη, ενώ επί του χειμάρρου «Λασπία» περιοχής Αβδήρων διατίθενται τα επεξεργασμένα απόβλητα του συνόλου των Βιομηχανικών εγκαταστάσεων του Ν. Ξάνθης. Συνυπολογίζοντας δε και τα σχεδιαζόμενα έργα Εθνικής Σημασίας που δύνανται να πραγματοποιηθούν στην περιοχή (Νεωλκείο στο Λάγος, θαλάσσιο πάρκο ανεμογεννητριών στη Αλεξ/πολη, σιδηροδρομική σύνδεση λιμένα Αλεξ/πολης – Μπυοργκάς Βουλγαρίας, κ.τ.λ.), αναμένεται το προσεχές διάστημα αλματώδη αύξηση της εμπορικής και επιχειρηματικής κίνησης γεγονός που θα απαιτήσει μεγαλύτερους πόρους τόσο σε έμψυχο (προσωπικό) υλικό όσο και σε μέσα, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, η προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών και η τήρηση της κείμενης νομοθεσίας.

8. Καθώς οι λιμένες Λάγους και Σαμοθράκης έχουν εμπορική κίνηση και διαμένουν πλησίον τους μεγάλος αριθμός ναυτικών, όπως και πολίτες οι οποίοι δραστηριοποιούνται με την θάλασσα (αλιείς, ιδιοκτήτες σκαφών μέσης αλιείας, ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών, κ.τ.λ.) η μείωση των δυνατοτήτων δραστηριότητας των εν λόγω Λ/Τ , σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση από την ΔιοικούσαΥπηρεσία (Κ.Λ. Αλεξπολης) αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτησή τους και στην διαμόρφωση δυσμενούς κλίματος έναντι των Λιμενικών Αρχών.

Ενδεικτικά αναφέρονται η αδυναμία εξυπηρέτησης των περί των 2.100 ναυτικών που διαμένουν στους Νομούς Ξάνθης-Ροδόπης-Νήσου Σαμοθράκης καθώς η έκδοση-ανανέωση πιστοποιητικών ναυτικής ικανότητας θα διεκπεραιώνεται πλέον μόνο από το Κ.Λ. Αλεξ/πολης, επιβαρύνοντας ταυτόχρονα υπέρμετρα και τους συναδέλφους και αυτής της Υπηρεσίας.

9. Το κόστος στέγασης των καταργούμενων Λιμενικών Αρχών δεν επιβάρυνε ουδέποτε τον κρατικό προϋπολογισμό καθώς τα κτήρια στα οποία στεγάζονται είτε έχουν παραχωρηθεί για αόριστο χρόνο προς χρήση Λιμενικών Αρχών είτε έχουν παραχωρηθεί αδαπάνως για το ΥΝΑ., η δε συντήρηση των υπαρχόντων επιχειρησιακών μέσων πραγματοποιούταν τα τελευταία χρόνια αδαπάνως για το ΥΝΑ από τοπικούς Φορείς και επιχειρήσεις.

Ως εκ τούτου το κόστος λειτουργίας τους είναι αντιστρόφως ανάλογο των οικονομικών μεγεθών που αποφέρουν στον κρατικό προϋπολογισμό μέσω της βεβαίωσης σχετικών παραβάσεων επιβολής διοικητικών προστίμων και του αισθήματος ασφάλειας και εξυπηρέτησης που αποπνέουν στους πολίτες.

10. Τέλος ως γνωστόν ο διαμένων πληθυσμός της Θράκης αποτελείται κατά μεγάλο ποσοστό από μειονοτικές ομάδες οι οποίοι κατά κύριο λόγο διαμένουν στους Νομούς Ξάνθης και Ροδόπης, Νομοί στους οποίους εδρεύουν-δραστηριοποιούνται οι καταργούμενοι Λιμενικοί Σταθμοί.

Η ανυπαρξία ή άμεσα αναμενόμενη κατάργηση όλων των υπόλοιπων Υπηρεσιών ασφαλείας-τάξης καθώς και αρκετών Υπηρεσιών κοινωφελούς προσφοράς, σε συνδυασμό με την έντονη δράση του Τουρκικού Προξενείου το οποίο έχει αυξήσει υπέρμετρα την επιρροή του σε ομάδες της μειονότητας, έχει θορυβήσει έντονα τον τοπικό πληθυσμό αποτελώντας αρνητικό παράγοντα για τη σταθερότητα της περιοχής και την εν γένει τήρηση της τάξης και νομιμότητας.

Ως επιστέγασμα των ανωτέρω λόγων και για την ομαλή- ρεαλιστική εκτέλεση της αποστολής μας και των υποχρεώσεων μας βάση της νέας αναδιάρθρωσης των Λιμενικών Αρχών της Θράκης, καταθέτουμε τις παρακάτω προτάσεις:

Α) Αύξηση της σύνθεσης του Κ.Λ. Αλεξ/πολης στην κατηγορία Κ2 (ενισχυμένου Κεντρικού Λιμεναρχείου) με πλήρη στελέχωση (3 πληρώματα) των υπαρχόντων περιπολικών σκαφών.

Β) Ίδρυση και πλήρης στελέχωση των Λιμενικών Φυλακίων Μάκρης και Μαρώνειας, με κατ’ελάχιστη σύνθεση έξι (6) ατόμων πέραν του Διοικητή, έχοντας ως επιχειρησιακά μέσα φουσκωτό σκάφος και όχημα τύπου τζίπ.

Γ) Διατήρηση της σύνθεσης του Α’ Λ/Τ Σαμοθράκης στην παρούσα οργανική δύναμη, με πλήρη στελέχωση (3 πληρώματα) του υπάρχοντος περιπολικού σκάφους και εφαρμογή νομοθετικής ρύθμισης επαύξησης των δυνατοτήτων δραστηριότητας του.

Δ) Ορισμός της σύνθεσης του Β ́ Λ/Τ Λάγους στην κατ ́ελάχιστο οργανική δύναμη των 40 ατόμων, εκ των οποίων θα στελεχωθούν παραμένοντας σε λειτουργία έστω ως Λιμενικών Φυλακίων του οι Λ/Σ Αβδήρων και Λ/Σ Φαναρίου. Ακόμη απαιτείται η προμήθεια και στελέχωση περιπολικού σκάφους (κλειστού τύπου) με δυνατότητα δραστηριοποίησης καθ ́όλο το 24ωρο.

Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και καλούμε έστω και την ύστατη ώρα την Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία να βοηθήσει μέσω της αναθεώρησης των ανωτέρω διατάξεων ενώ παράλληλα καλούμε όλους τους φορείς της Θράκης και τους πολίτες που πλήττονται πρώτιστα, να συμβάλουν ενεργά στις προσπάθειες μας για ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των Υπηρεσιών της Θράκης καθώς οιαδήποτε απομείωση της Ασφάλειας των πολιτών της Θράκης, θα αποβεί καταστροφική υπονομεύοντας καίρια την σταθερότητά της».

Κατόπιν όλων αυτών, σας ερωτώ κ.Υπουργέ:

  1. Μπορείτε με πειστικά επιχειρήματα να απαντήσετε στην κάθε μία ξεχωριστά παράγραφο των θεμάτων που θέτουν οι εργαζόμενοι στο ΑΜ-Θ Λιμενικό Σώμα; Παρακαλώ να ακολουθήσετε αυτή την αναλυτική, παράγραφο - παράγραφο, διαδικασία απάντησης και όχι μιας συγκεντρωτικής και γενικόλογης.
  2. Σκοπεύετε να σεβαστείτε τις αναντίρρητες ανάγκες, από πλευράς Λ.Σ. υπηρεσιών, αυτής της ΑΜ-Θ παραμεθόριας περιοχής;
  3. Υποβαθμίζοντας το Υπολιμεναρχείο του Πόρτο Λάγος, έχετε συμβιβαστεί με την εφιαλτική ιδέα, ότι ο συγκεκριμένος εμπορικός λιμένας θα συρρικνωθεί από πλευράς κίνησης, λόγω της δραματικής οικονομικής ύφεσης σε Ξάνθη και Ροδόπη;
  4. Μήπως θέλετε, τελικά, να κλείσει το λιμάνι του Πόρτο Λάγος και να δοθεί στο ΤΑΙΠΕΔ για ξεπούλημα; Ξέρετε κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Τέρενς - Νικόλαος Κουίκ