Hellenic Cypriot Press Agency

Στους 1.311 οι νεκροί από την έκρηξη βίας κατά αμάχων αλαουιτών στη Συρία * Το Ισραήλ θα σταματήσει να παρέχει ηλεκτρικό στη Γάζα * Η Ουάσιγκτον καλεί τις συριακές αρχές να καταδιώξουν τους "αυτουργούς των σφαγών" * Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε σήμερα με επιβολή νέων τραπεζικών κυρώσεων, άλλων κυρώσεων και δασμών στη Ρωσία έως ότου επιτευχθεί μια κατάπαυση του πυρός και μια ειρηνευτική συμφωνία με την Ουκρανία. * Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν κατηγόρησε τον ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν πως είναι «ιμπεριαλιστής» εμφορούμενος από «αναθεωρητισμό», προσάπτοντάς του πως έκανε «αντιστροφή της ιστορίας» συγκρίνοντάς τον με τον Ναπολέοντα *Η ΕΕ δεν είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει τις στρατιωτικές προσπάθειες της Ουκρανίας εφόσον η αμερικανική οικονομική βοήθεια δεν είναι πλέον εγγυημένη, υποστήριξε σήμερα ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν * Σφοδρές μάχες στη βορειοδυτική Συρία ανάμεσα σε μέλη των δυνάμεων ασφαλείας της de facto κυβέρνησης και μαχητών «πιστών» στον ανατραπέντα πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ άφησαν πίσω πάνω από 70 νεκρούς * «Όλοι θέλουμε μια δίκαιη και διαρκή ειρήνη μέσω της ισχύος κι αυτό είναι προς το συμφέρον και του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ», είπε αργά το βράδυ αναφερόμενη στον πόλεμο στην Ουκρανία η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. * Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης δέχθηκε σήμερα το απόγευμα στο Προεδρικό Μέγαρο τον Υφυπουργό για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Stephen Doughty.

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Δήλωση του Τάσου Κουράκη



Δήλωση του Τάσου Κουράκη
Συντονιστή Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ.


 «Αναπλήρωση μαθημάτων στις Πασχαλινές διακοπές. Το Υπουργείο Παιδείας αντιστρέφει πλήρως την πραγματικότητα»
Με υποκριτική αυστηρότητα, το Υπουργείο Παιδείας «κουνάει το δάκτυλο» στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, υποχρεώνοντάς τους να αναπληρώσουν τις χαμένες διδακτικές ώρες λόγω «καταλήψεων» εν μέσω Πασχαλινών διακοπών, υποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό, ότι οι διδακτικές ώρες που έχουν χαθεί στο δημόσιο σχολείο οφείλονται στις καταλήψεις και τους αγώνες των μαθητών και των εκπαιδευτικών : η  πλήρης αντιστροφή της πραγματικότητας. Εάν η  ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αναζητά ενόχους για να φορτώσει τις ελλείψεις στην Δημόσια εκπαίδευση, θα πρέπει να κοιταχτεί στον καθρέφτη και να αναγνωρίσει τον εαυτό της ως μοναδικό υπαίτιο, διότι είναι οι δικές της αποφάσεις που δημιούργησαν χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, με την κατάργηση των ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και με την πρωτοφανή καθυστέρηση τοποθέτησης εκπαιδευτικών, ακόμα και για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Οι εκπαιδευτικοί-τους οποίους το Υπουργείο Παιδείας κοπιάζει να παρουσιάσει ως αδιάφορους ή τεμπέληδες-έχουν την αίσθηση καθήκοντος και την ευσυνειδησία που χρειάζεται και κυρίως διαθέτουν το παιδαγωγικό κριτήριο, ώστε να έχουν ήδη φροντίσει, σε συνεργασία με τους μαθητές τους, να αναπληρώσουν –πάνω από το μέτρο του δυνατού- τα κενά και τις ελλείψεις που δημιουργήθηκαν , όχι από την συμμετοχή τους σε αγώνες και διαμαρτυρίες αλλά από την ανεπάρκεια του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας.
Οι απειλές του υφυπουργού για «πειθαρχικές διώξεις» σε όσους εκπαιδευτικούς συμμετέχουν στις προγραμματισμένες στάσεις εργασίας, ασκώντας το συνταγματικό τους δικαίωμα στην απεργία, είναι όχι μόνο εκβιαστικές αλλά και άκρως επικίνδυνες για τη Δημοκρατία.
Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς τους, γνωρίζουν πολύ καλά «τις πταιει» για τις ελλείψεις στα δημόσια σχολεία και με τους αγώνες τους φροντίζουν να αποδώσουν τις ευθύνες εκεί που ανήκουν και να διεκδικήσουν μια καλύτερη δημόσια παιδεία.
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ   23/04/2014