Βουλή: Στην Ολομέλεια η κύρωση της Συμφωνίας Πολιτιστικής Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου * Κατατέθηκε ο Κρατικός Προϋπολογισμός 2025 - Η συζήτηση στην Επιτροπή θα ξεκινήσει στις 25 Νοεμβρίου * Γ. Γεραπετρίτης: Αναδεικνύουμε την ανάγκη για μια κοινωνία ισότιμη στην πράξη * Δ. Κουτσούμπας: Η απεργία στέλνει ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Δώστε λεφτά για μισθούς, για την παιδεία, για την υγεία και όχι για των πολέμων τα σφαγεία * Ν. Δένδιας: Οι ΕΔ αποτελούν απαραίτητη συνθήκη της εθνικής μας επιβίωσης, προβάλλοντας τη σταθερή προσήλωσή τους στις αξίες της Δημοκρατίας, της Ειρήνης και της Ελευθερίας * Εγκαίνια της έκθεσης «Επιστροφή στα Αντικύθηρα» - Λ. Μενδώνη: Το 2026 το υπουργείο Πολιτισμού θα αποδώσει το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων * ΚΚΕ: Απεμπλοκή τώρα της Ελλάδας από τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία * Χρ. Στυλιανίδης: Η Ελλάδα καταλύτης στήριξης της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και διαφύλαξης της ασφάλειας της ναυτιλίας * Δημ. Τσιόδρας: Με έμφαση στην ανθεκτικότητα του νερού, η πρώτη συζήτηση για τις προτεραιότητες της Ομάδας του ΕΚ για την Κλιματική Αλλαγή

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Όχι στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Επίσκεψη της Ευγενίας Ουζουνίδου, υπεύθυνη από την πλευρά της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών- Μεταφορών και του Θανάση Πετράκου, βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, στη συγκέντρωση των σιδηροδρομικών στο ΣτΕ


Όχι στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Στη συγκέντρωση των σιδηροδρομικών στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπου συζητείται η προσφυγή των εργαζομένων κατά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραβρέθηκαν σήμερα το πρωί η Ευγενία Ουζουνίδου, υπεύθυνη από την πλευρά της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών- Μεταφορών και ο Θανάσης Πετράκος, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασαν την συμπαράστασή τους στους σιδηροδρομικούς και τη στήριξή τους στα δίκαια αιτήματά τους για δημόσιο σιδηρόδρομο με κοινωνικά χαρακτηριστικά, ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα, καθώς και διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους στον ενιαίο ΟΣΕ.

Η  Ε. Ουζουνίδου και ο Θ. Πετράκος έκαναν λόγο για  πλήρη συμφωνία κυβέρνησης και τρόικας στα σχέδια διάλυσης του δημόσιου τομέα και του παραγωγικού ιστού της χώρας. Επίσης τόνισαν ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων είναι μια επιλογή που έχει περίτρανα αποδειχθεί αποτυχημένη  μετά από μία 20ετία εφαρμογής της, ενώ επεσήμαναν πως σε όλη την Ευρώπη, με εξαίρεση την Μεγάλη Βρετανία, κυριαρχούν οι δημόσιες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις (επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές).

Παράλληλα υπογράμμισαν την κατηγορηματική αντίθεσή τους στο ξεπούλημα του «φιλέτου» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συμπλήρωσαν πως η χώρα μας έχει, όσο ποτέ άλλοτε, την ανάγκη από έναν ενιαίο, δημόσιο, ανασυγκροτημένο ΟΣΕ, που δεν θα λειτουργεί με πελατειακές σχέσεις, θα βρίσκεται μακριά από σκάνδαλα, θα υπηρετεί την ανάπτυξη της χώρας, και την ασφάλεια των μεταφορών με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, προσιτού και γρήγορου σιδηροδρομικού δικτύου.