Συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο * Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. έναντι στόχου για 12,9 δισ. ευρώ * Δ. Κουτσούμπας: Αγώνας για να ξεριζωθεί το αγκάθι της εκμετάλλευσης, της βίας, της γυναικείας ανισοτιμίας και καταπίεσης *Κυρ. Μητσοτάκης: Προωθούμε ένα συνεκτικό σχέδιο μεταρρυθμίσεων για το κράτος, αλλά και ένα σχέδιο φροντίδας για τον πολίτη * Μ. Χρυσοχοΐδης: Μέσα σε 10 μήνες συνελήφθησαν 11.300 άτομα για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας * Κ. Τσουκαλάς: «Η ΝΔ είναι σε πανικό γιατί έχει αξιόπιστη αντιπολίτευση που βάζει μετρήσιμους στόχους - Αυτό το τρέμει γιατί δεν το είχε συνηθίσει» * Σ. Φάμελλος: «Η σύνθεση και η ενότητα θα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που θα έχουμε και σε επίπεδο προγραμμάτων και δράσης» * Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. έναντι στόχου για 12,9 δισ. ευρώ * Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 29/11

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Κοινή δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκου Παππά και του αναπληρωτή Τομεάρχη Χρήστου Γιαννούλη

 


Θύμα της ανικανότητας Μητσοτάκη - Καραμανλή οι αστικές συγκοινωνίες


Κοινή δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκου Παππά και του αναπληρωτή Τομεάρχη Χρήστου Γιαννούλη
"Αντιμέτωπη με τα αδιέξοδα που η ίδια προκάλεσε, βρίσκεται η κυβέρνηση, με θύμα ωστόσο το επιβατικό κοινό.
Η αδράνεια των Μητσοτάκη-Καραμανλή στην ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων της Αττικής, παρά τις αυξημένες ανάγκες λόγω πανδημίας, οδήγησαν τα υπουργεία Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Προστασίας του Πολίτη στη χορήγηση μιας ακόμα διετούς παράτασης στην κυκλοφορία γηρασμένων και ρυπογόνων οχημάτων, τα οποία υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να είχαν ήδη αποσυρθεί.
Η εξέλιξη αυτή θα είχε αποφευχθεί αν δεν είχε ακυρωθεί από τη ΝΔ ο διαγωνισμός του ΣΥΡΙΖΑ για τα 750 σύγχρονα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας λεωφορεία και δεν είχε απενταχθεί η προμήθεια 92 ακόμα οχημάτων από το ΠΕΠ-Αττικής. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη της κατάστασης. Αντί να ενισχύσουν ουσιαστικά τις αστικές συγκοινωνίες, ψάχνουν λύσεις για τους συνωστισμούς σε ακατάλληλα οχήματα και σε παραχώρηση μέρους του μεταφορικού έργου σε ιδιώτες.
Η -επί 19 μήνες- καθυστέρηση δρομολόγησης νέου διαγωνισμού για την προμήθεια 300 λεωφορείων μέσω leasing και το «μπλόκο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου, είναι χαρακτηριστικά της ανικανότητάς τους".