Κυρ.Μητσοτάκης: Πρώτη μου προτεραιότητα ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας, ιδίως για τους νέους * Κ. Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών * Ελληνική Λύση: Μείζον εθνικό ζήτημα η παραίτηση του πολιτικού διευθυντή του ΥΠΕΞ Ρ. Κούνδουρου-Ερώτηση του Κυρ. Βελόπουλου στον Γ. Γεραπετρίτη * Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής την Πέμπτη * Συνάντηση του Δ.Κουτσούμπα με τον γγ του Κόμματος του Λαού της Παλαιστίνης Μπασάμ Αλσάλιχι: Η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει εδώ και τώρα στην αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους * Δ. Νατσιός: «Διαπραγματεύεστε μυστικά με την Τουρκία τα εθνικά μας θέματα» * Νίκος Ανδρουλάκης: Με ενέργειές μου από το 2017 νομοθετήθηκε το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νήσων * Μ. Χρυσοχοΐδης: «Δίνουμε μια μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης» * ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις- απαντήσεις για τον νέο προϋπολογισμό και την οικονομία * Τ. Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων * Χαιρετισμός του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Χριστοδουλίδη στην εκδήλωση παρουσίασης του ιστορικού λευκώματος με τίτλο «130+2 Χρόνια Γ.Σ.Ο * Δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου μετά τη σύσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας με τον ΟΚΥπΥ * Ο Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας απάντησε σε ερωτήσεις λειτουργών των ΜΜΕ

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Ένας απορρυθμιστικός "αναπτυξιακός" νόμος

Ένας απορρυθμιστικός "αναπτυξιακός" νόμος


Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε ο βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης για το αναπτυξιακό νομοσχέδιο που έφερε προς ψήφιση η Κυβέρνηση.
Ο κ. Αρβανιτίδης επισήμανε μεταξύ άλλων:
  • Στόχος της Κυβέρνησης είναι η απορρύθμιση σε κάθε είδους αγορά. Την εργασιακή, την επιχειρηματική, την ενεργειακή.
  • Από τις ιδεολογικές αγκυλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ σε θέματα Ανάπτυξης περνάμε στις ιδεολογικές ακαμψίες της ΝΔ.
  • Το νομοσχέδιο αυτό ΔΕΝ αντιμετωπίζει τα Ολιγοπώλεια, δεν διευκολύνει τον ανταγωνισμό και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
  • ΔΕΝ υπάρχουν διατάξεις για πριμοδότηση όσων επιχειρήσεων εφαρμόζουν βέλτιστες περιβαλλοντικές κ αειφορικές πρακτικές, με επιπλέον κίνητρα και διευκολύνσεις ή ακόμα και προβάδισμα στην ένταξή τους σε επενδυτικούς νόμους.
  • Η Ελλάδα χρειάζεται ένα πολύ πιο γενναίο πλαίσιο «πράσινης» αναπτυξιακής πολιτικής με χρηματοδότηση επενδύσεων ανθεκτικών στην Κλιματική Αλλαγή και λήψη μέτρων προσαρμογής σε αυτήν και ΟΧΙ…ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΕΙΣ…τελευταίας στιγμής για «Κτήρια ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης» όπως στο αρ.205 για τις οποίες και η έκθεση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής κάνει αναφορά ότι μπορεί να προκύψει Συνταγματικό πρόβλημα.
  • Στο Κίνημα Αλλαγής προτάσσουμε το ζήτημα της καλύτερης προσαρμογής της οικονομίας και της κοινωνίας στις επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής μέσα από ένα "νέο πράσινο συμβόλαιο" Ανάπτυξης και Αναγέννησης για τη χώρα.
  • Σε αυτή την κατεύθυνση είναι και η τροπολογία που κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Κινήματος Αλλαγής για την συμπλήρωση διατάξεων του ν.4162/2013 με στόχο έσοδα από τις εξορύξεις των Υδρογονανθράκων να πηγαίνουν πρώτον: στη χρηματοδότηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην ενεργειακή οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος και δεύτερον: στην απόδοση ποσοστού 3,5% από τα έσοδα του Δημοσίου (μισθωμάτων και μεριδίων παραγωγής) στο Εθνικό Ταμείο για τη Δίκαιη Μετάβαση των λιγνιτικών περιοχών.
  • Αντίστοιχη τροπολογία το Κίνημα Αλλαγής κατέθεσε και για τις υπερβολικές χρεώσεις των τραπεζών καθώς σε λίγο θα χρεώνεται και το πέρασμα δίπλα από τράπεζα.
  • Σε σχέση με τα Επιχειρηματικά Πάρκα με το παρόν Νομοσχέδιο αφαιρούνται αρμοδιότητες και πόροι των Δήμων, ενώ υπήρχε ήδη ρύθμιση που προέβλεπε τη δυνατότητα συνεργασίας των Δήμων με τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις στα Επιχειρηματικά Πάρκων.
  • Οι νέες διατάξεις θίγουν θεσμικά και δημοσιονομικά την Τοπική Αυτοδιοίκηση και θα προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη και είναι ακατανόητη η ισοπεδωτική ρύθμιση για κάθε περιοχή.
  • Κάθε μια περιοχή, έχει τις ειδικές και ξεχωριστές δομικές και χωρικές ανάγκες, τα δικά της πολεοδομικά και χωροταξικά δεδομένα και θα έπρεπε να υπάρχουν προτάσεις βασισμένες σε μελέτες ανά περιοχή και κατά περίπτωση.
  • Έπρεπε, το Υπουργείο σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, να προβεί σε έρευνα και σύνταξη μελετών κατά περίπτωση για κάθε περιοχή, γιατί είναι λάθος να εφαρμόζεται το τι ισχύει σε μια περιοχή, στα Οινόφυτα πχ και να μεταφερθεί αυτό απλά σε μια άλλη, για παράδειγμα στο Καλοχώρι.