Συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο * Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. έναντι στόχου για 12,9 δισ. ευρώ * Δ. Κουτσούμπας: Αγώνας για να ξεριζωθεί το αγκάθι της εκμετάλλευσης, της βίας, της γυναικείας ανισοτιμίας και καταπίεσης *Κυρ. Μητσοτάκης: Προωθούμε ένα συνεκτικό σχέδιο μεταρρυθμίσεων για το κράτος, αλλά και ένα σχέδιο φροντίδας για τον πολίτη * Μ. Χρυσοχοΐδης: Μέσα σε 10 μήνες συνελήφθησαν 11.300 άτομα για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας * Κ. Τσουκαλάς: «Η ΝΔ είναι σε πανικό γιατί έχει αξιόπιστη αντιπολίτευση που βάζει μετρήσιμους στόχους - Αυτό το τρέμει γιατί δεν το είχε συνηθίσει» * Σ. Φάμελλος: «Η σύνθεση και η ενότητα θα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που θα έχουμε και σε επίπεδο προγραμμάτων και δράσης» * Πρωτογενές πλεόνασμα 13,5 δισ. έναντι στόχου για 12,9 δισ. ευρώ * Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 29/11

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Νίκος Νικολόπουλος: Είναι δυνατόν να βυθίζεται πλοίο στη… λίμνη του Σαρωνικού;


Νίκος Νικολόπουλος: Είναι δυνατόν να βυθίζεται πλοίο
στη… λίμνη του Σαρωνικού;


Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ «ΠΟΝΗΡΑ»,
ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ, ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
Από το Γραφείο Τύπου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος, δημοσιοποιείται η παρακάτω κοινοβουλευτική παρέμβαση του Προέδρου του Νίκου Νικολόπουλου για το «περίεργο» ναυάγιο του Σαρωνικού:
«Πώς είναι δυνατόν να βυθισθεί πλοίο στη… λίμνη του Σαρωνικού χωρίς βίαιο γεγονός;» αναρωτιέται ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος.
Η τεράστια οικολογική καταστροφή εξ αιτίας της βύθισης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» οδήγησε τον Χριστιανοδημοκράτη βουλευτή σε αποφασιστική κοινοβουλευτική παρέμβαση, για να δοθούν απαντήσεις σε όλα τα καυτά ερωτήματα και κυρίως να αποκαλυφθούν τα «πονηρά» ενδεχομένως, σημεία του περίεργου και ασυνήθιστου συμβάντος, μερικά μόλις μίλια από τη στεριά!
Ήδη, ο ανεξάρτητος βουλευτής κατέθεσε αρχικά ερώτηση προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας, Περιβάλλοντος και Υγείας, ενώ ακολούθησε και επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο Νίκος Νικολόπουλος αιτιολογεί ως εξής την διπλή παρέμβασή του:
«Όλοι μιλάνε πλέον για μία τεράστια οικολογική καταστροφή με ανυπολόγιστες συνέπειες και μεγάλους κινδύνους για το φυσικό και οικιστικό περιβάλλον, η οποία έχει ήδη προκαλέσει την οικονομική καθίζηση χιλιάδων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους λιμένες και τις ακτογραμμές της δυτικής Αττικής.
Όπως είναι λογικό, τα ερωτήματα είναι πολλά. Και γίνονται ακόμα περισσότερα από τη στιγμή που πολλά μέσα ενημέρωσης, όπως μεταξύ άλλων η ιστοσελίδα Piraeuspress.gr, προειδοποιούσαν για τον κίνδυνο επέκτασης της ρύπανσης και επικαλούνταν δηλώσεις τοπικών παραγόντων για την έκταση της ζημιάς (μπορείτε να δείτε εδώ: http://piraeuspress.gr/piraeus/dimos-peiraia/146895/synagermos-petreleokilida-apili-ke-ton-pirea-foto/, αλλά και εδώ: http://piraeuspress.gr/argosaronikos/salamina/146822/salamina-sokaroun-ikones-apo-tin-terastia-ikologiki-katastrofi/), παρά τις διαβεβαιώσεις σας για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων».
Αναλυτικά, το σύνολο των κρίσιμων ερωτημάτων του Αχαιού ανεξάρτητου βουλευτή, είναι το ακόλουθο:
«1ον Από την κοινή πείρα κανένα πλοίο δε βυθίζεται αμέσως αν δεν προηγηθεί βίαια σύγκρουση με άλλο σκάφος ή με βράχια. Το «Σάμινα» έκανε μία ώρα να βυθιστεί ο «Τιτανικός» οκτώ! Πώς είναι δυνατό μέσα στη… λίμνη του Σαρωνικού να βυθιστεί πλοίο χωρίς βίαιο γεγονός και να μην δουλέψουν ούτε οι αντλίες για να γεμίσουν αμέσως όλα τα στεγανά διαμερίσματα του σκάφους και αυτό χωρίς να το πάρει κανένας χαμπάρι, ούτε ο καπετάνιος, ούτε ο μηχανικός;
2ον Το δεξαμενόπλοιο Αγία Ζώνη 2 συμφερόντων Αθανασιου Κουρούτη γιατι είχε πάρει παράταση του πιστοποιητικού αξιοπλοΐας, ποιος το ήλεγξε και με ποιες διαδικασίες γίνονται οι παρατάσεις σε ληγμένα πιστοποιητικά;
3ον Πώς επιτράπηκε ο απόπλους του πλοίου από το Λιμεναρχείο χωρίς την απαραίτητη σύνθεση του πληρώματος;
4ον Πώς ο Καπετάνιος και ο Μηχανικός του πλοίου, δήθεν το 30% της σύνθεσης (χρειάζονταν τουλάχιστον άλλοι δυο), δεν αντιλήφθηκαν οτι το πλοίο πήρε κλίση και γιατί δεν ειδοποίησαν το Λιμενικό και τα ρυμουλκά για να βγάλουν το πλοίο στα ναυπηγεία της περιοχής που είναι σε απόσταση δυο με τρία μίλια και να αποφύγουμε την καταστροφή;
5ον Πώς την επικίνδυνη κλίση και τη βύθιση του πλοίου ανέφερε διερχόμενο πλοίο και όχι ο Καπετάνιος και η πλοιοκτησία;
6ον Πού είναι οι 3200 τόνοι πετρελαίου, όταν η εκτιμώμενη ποσότητα που διέρρευσε δεν ξεπερνά τους 200 τόνους;
7ον Γίνεται έρευνα του στίγματος του πλοίου από το Λιμεναρχείο για να διακριβωθεί που πήγε το πλοίο πριν βουλιάξει;
8ον Γνωρίζει ο υπουργός ότι ο πλοιοκτήτης είχε κατηγορηθεί για λαθρεμπόριο και ότι τα Αγία Ζώνη 1 και 3 είχαν κατασχεθεί;
9ον Θα ελέγξετε την καταγγελία ότι ίσως το καράβι να το βούλιαξαν και να μην βούλιαξε μόνο του; Τι λέει το Λιμεναρχείο γι αυτό και γιατί δεν έχει συλληφθεί ο πλοιοκτήτης ακόμα;
10ον Το πλοίο δεν ήταν ασφαλισμένο για πρόκληση ρύπανσης, γιατί καμία ασφαλιστική  εταιρεία δε το ασφαλίζει στην κατάσταση που ήταν, ως εκ τούτου πως πήρε απόπλου από το Λιμεναρχείο;
11ον Η εταιρεία που ανήκει το πλοίο δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο παρα μόνο το πλοίο που βούλιαξε Από που θα πληρωθούν τα τεράστια έξοδα για την αντιμετώπιση της καταστροφής;»