Κυρ.Μητσοτάκης: Πρώτη μου προτεραιότητα ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας, ιδίως για τους νέους * Κ. Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών * Ελληνική Λύση: Μείζον εθνικό ζήτημα η παραίτηση του πολιτικού διευθυντή του ΥΠΕΞ Ρ. Κούνδουρου-Ερώτηση του Κυρ. Βελόπουλου στον Γ. Γεραπετρίτη * Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής την Πέμπτη * Συνάντηση του Δ.Κουτσούμπα με τον γγ του Κόμματος του Λαού της Παλαιστίνης Μπασάμ Αλσάλιχι: Η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει εδώ και τώρα στην αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους * Δ. Νατσιός: «Διαπραγματεύεστε μυστικά με την Τουρκία τα εθνικά μας θέματα» * Νίκος Ανδρουλάκης: Με ενέργειές μου από το 2017 νομοθετήθηκε το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νήσων * Μ. Χρυσοχοΐδης: «Δίνουμε μια μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης» * ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις- απαντήσεις για τον νέο προϋπολογισμό και την οικονομία * Τ. Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων * Χαιρετισμός του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Χριστοδουλίδη στην εκδήλωση παρουσίασης του ιστορικού λευκώματος με τίτλο «130+2 Χρόνια Γ.Σ.Ο * Δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου μετά τη σύσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας με τον ΟΚΥπΥ * Ο Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας απάντησε σε ερωτήσεις λειτουργών των ΜΜΕ

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης
, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το Υπουργείο Παιδείας εξακολουθεί να μας αιφνιδιάζει δυσάρεστα με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται το διεξαγόμενο Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποφάσισε να προβεί σε μια ακόμη χαρακτηριστική «χειρονομία διαλόγου», εκδίδοντας Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για να ρυθμίσει σειρά κατεπειγόντων, όπως διατείνεται, ζητημάτων στην παιδεία, τα οποία αδυνατεί δήθεν να ρυθμίσει με τη συνήθη νομοθετική διαδικασία.
Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας προς το παρόν δεν προχώρησε στην προώθηση για άμεση ψηφοφορία στη Βουλή του νομοσχεδίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που μόνο του, χωρίς καμία διαβούλευση, είχε προετοιμάσει με πλήρη περιφρόνηση του υποτιθέμενου Εθνικού Διαλόγου, όχι προς αποκατάσταση του τελευταίου, αλλά για το μόνο λόγο ότι, όπως φαίνεται, υπήρξε αντίδραση των εταίρων μας για ρυθμίσεις που περιέχονται σε αυτό και είναι αντίθετες με τις δεσμεύσεις μας για απεξάρτηση από την κομματοκρατία.
Αν το Υπουργείο επιθυμεί πράγματι εθνικό διάλογο, πρέπει να υιοθετήσει επιτέλους μια ειλικρινή διάθεση ανταλλαγής ουσιαστικών απόψεων, με απώτερο σκοπό την ευρύτερη δυνατή συναίνεση για το καλό της παιδείας μας».