Κυρ.Μητσοτάκης: Πρώτη μου προτεραιότητα ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας, ιδίως για τους νέους * Κ. Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών * Ελληνική Λύση: Μείζον εθνικό ζήτημα η παραίτηση του πολιτικού διευθυντή του ΥΠΕΞ Ρ. Κούνδουρου-Ερώτηση του Κυρ. Βελόπουλου στον Γ. Γεραπετρίτη * Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής την Πέμπτη * Συνάντηση του Δ.Κουτσούμπα με τον γγ του Κόμματος του Λαού της Παλαιστίνης Μπασάμ Αλσάλιχι: Η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει εδώ και τώρα στην αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους * Δ. Νατσιός: «Διαπραγματεύεστε μυστικά με την Τουρκία τα εθνικά μας θέματα» * Νίκος Ανδρουλάκης: Με ενέργειές μου από το 2017 νομοθετήθηκε το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νήσων * Μ. Χρυσοχοΐδης: «Δίνουμε μια μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης» * ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις- απαντήσεις για τον νέο προϋπολογισμό και την οικονομία * Τ. Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων * Χαιρετισμός του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Χριστοδουλίδη στην εκδήλωση παρουσίασης του ιστορικού λευκώματος με τίτλο «130+2 Χρόνια Γ.Σ.Ο * Δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου μετά τη σύσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας με τον ΟΚΥπΥ * Ο Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας απάντησε σε ερωτήσεις λειτουργών των ΜΜΕ

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ



ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ



«Στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας θέσαμε τους προβληματισμούς μας. Μπορεί να λέγονται πολλά γύρω από το θέμα αυτό αλλά μέσω του διαλόγου και της επιχειρηματολογίας μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο όλα μπορούν να αλλάξουν.

Σε κάθε περίπτωση, στο πλαίσιο της Δημοκρατίας, η λειτουργία των πρότυπων και πειραματικών σχολείων, δίνει τη δυνατότητα στις ελληνικές οικογένειες να επιλέξουν οι ίδιες, σε ποιο σχολείο θα φοιτήσουν τα παιδιά τους. Δεν ωφελεί κανέναν η κατάργηση θεσμών της Παιδείας, που υπηρετούν με σεβασμό το κοινό καλό και έχουν ως αποστολή τη δημιουργία ελεύθερων ανθρώπων καλλιεργώντας την ικανότητα για ανεξάρτητη και κριτική σκέψη».