Κυρ.Μητσοτάκης: Πρώτη μου προτεραιότητα ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας, ιδίως για τους νέους * Κ. Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών * Ελληνική Λύση: Μείζον εθνικό ζήτημα η παραίτηση του πολιτικού διευθυντή του ΥΠΕΞ Ρ. Κούνδουρου-Ερώτηση του Κυρ. Βελόπουλου στον Γ. Γεραπετρίτη * Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής την Πέμπτη * Συνάντηση του Δ.Κουτσούμπα με τον γγ του Κόμματος του Λαού της Παλαιστίνης Μπασάμ Αλσάλιχι: Η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει εδώ και τώρα στην αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους * Δ. Νατσιός: «Διαπραγματεύεστε μυστικά με την Τουρκία τα εθνικά μας θέματα» * Νίκος Ανδρουλάκης: Με ενέργειές μου από το 2017 νομοθετήθηκε το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νήσων * Μ. Χρυσοχοΐδης: «Δίνουμε μια μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης» * ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις- απαντήσεις για τον νέο προϋπολογισμό και την οικονομία * Τ. Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων * Χαιρετισμός του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Χριστοδουλίδη στην εκδήλωση παρουσίασης του ιστορικού λευκώματος με τίτλο «130+2 Χρόνια Γ.Σ.Ο * Δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου μετά τη σύσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας με τον ΟΚΥπΥ * Ο Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας απάντησε σε ερωτήσεις λειτουργών των ΜΜΕ

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας και Ερευνάς της ΔΗΜΑΡ για τα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν τα σχολεία.



Ο Τομέας Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ επισημαίνει τις σοβαρές συνέπειες της απόφασης να μην εξαιρεθεί η Γενική Εκπαίδευση από την περικοπή κονδυλίων με αφορμή τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν τα σχολεία στη χώρα μας.

Επιπλέον, οι σχολικές μονάδες βιώνουν καθημερινά τις δραματικές επιπτώσεις της αδυναμίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να διαχειριστεί με στοιχειώδη ορθολογικό τρόπο την κατάσταση που δημιουργείται.
Η αντικατάσταση των αναγκαίων κάθε σχολικό έτος για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων αναπληρωτών καθηγητών, σχεδόν αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται και αμείβονται μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ,  έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα λειτουργίας στα σχολεία και στη διοίκησή τους. Για μια ακόμη φορά το ΕΣΠΑ εκτρέπεται από τους στόχους για τους οποίους έχει σχεδιαστεί, καθώς χρησιμοποιείται για να καλύψει πάγιες ανάγκες δημόσιων φορέων. Έτσι οι νέοι εκπαιδευτικοί έχουν μετατραπεί σε δασκάλους δεύτερης κατηγορίας, καθώς απαξιώνεται το εκπαιδευτικό τους έργο και παραβλέπεται η ανάγκη οργανικής σύνδεσής τους με τη σχολική μονάδα: οι εν λόγω  εκπαιδευτικοί υπηρετούν μέχρι και τέσσερα σχολεία, ενώ  κάθε χρονιά προσλαμβάνονται με διαφορετικό μισθολογικό και ασφαλιστικό καθεστώς. 
Ο Τομέας Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ επαναφέρει το αίτημα της συνολικής αναδιάρθρωσης της οργανωτικής και διοικητικής δομής της Γενικής Εκπαίδευσης και ζητά από την κυβέρνηση να σταματήσει να χρησιμοποιεί μια ολόκληρη γενιά εκπαιδευτικών, που δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες για ψίχουλα  και σε καθεστώς υποτέλειας,  για να καλύψει την αδυναμία της να χειριστεί τα χρόνια ουσιαστικά προβλήματα της εκπαίδευσης.